مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



مدل مو دختر بچه ها برای عروسی‎

دختر کوچولوهای دوست داشتنی، یکی از آفرینش های زیبای خدا هستند که با بیان شیرین و دلبری خود زندگی را دو چندان شیرین می کنند. این پرنسس های کوچولو دوست دارند که همیشه زیبا باشند و زیبا به چشم بیایند، بنابراین هنگامی که مجلسی، مهمانی، تولد و یا عروسی پیش می آید، از شما تقاضا می کنند که موهای آنها را هم مدل بدهید و شینیون کنید. به همین دلیل امروز تصمیم داریم تا جدیدترین مدل موهای دختر بچه ها برای مجالس را برای شما ارائه نماییم تا بتوانید به راحتی با کمک عکس، این مدل ها را روی موی فرشته های کوچولوی خود اجرا نمایدد. در صورت تمایل هم می توانید دختر کوچولوی خود را همراهتان به آرایشگاه ببرید و با نشان دادن عکس، مدل موی زیبایی برای او بسازید. نکاتی را هم در رابطه با نحوه نگه داری موی دختر بچه ها و روش بستن آنها برایتان خواهیم گفت با ما همراه باشید.

بهترین روش های بستن موی سر دختر بچه بدون آسیب :

توی این مقاله روش های بستن موی سر دختر بچه بدون آسیب توضیح داده می شه. چرا که این موضوع خیلی مهمه و همه مادرا باید بهش توجه کنن. دختر بچه ها عاشق موهای بلندن، اما متأسفانه بعضی از مادرا به خاطر این که نمی دونن چطوری با موی بچه هاشون رفتار کنن، باعث می شن که آسیب های دائمی به موهای اونا وارد کنن و باعث ایجاد موخوره، شوره، کم پشتی مو و یک سری مشکلات دیگه بشن.

مراحل بستن موی سر دختر بچه بدون آسیب :

مرحله به مرحله، روش های بستن موی سر دختر بچه بدون آسیب رو توضیح می دیم تا شما بتونین با به کارگیری این نکات کمتر از گذشته به موهای دختر بچه تون آسیب‌ برسونین. همه ما می دونیم که اولین مرحله از بسته شدن موی کودک، شونه زدن مو هست. اما شونه زدن بر می گرده به موقعی که شما کودکتون رو حموم می کنین. قبل از این که کودک تون رو حموم ببرین، حتما موهاشون رو به خوبی شونه بزنین تا هیچ‌ گونه گره مویی، توی موهاش باقی نذارین. هم چنین موهای اضافی رو از توی موهاش جدا کنین.

اون وقت به خیس کردن و شستن موها بپردازین. به هیچ عنوان توی حموم موهای دخترتونو شونه نزنین. چون توی حموم، ریشه ی موهای فرزندتون به خاطر آب گرم حموم شل شده و با کوچک ترین فشار کنده می شه. اما از طرفی دیگه وقتی که ما توی حموم موهامونو شونه می زنیم، خیلی خوش حالت می شه و صاف می شه. به همین خاطر که اکثر ماها توی حموم موهامونو شونه می زنیم. ولی با این کار باعث کنده شدن موها از ریشه می شین که ممکنه موهای از بین رفته بعد از کنده شدن، مجدداً رشد نکنه. به همین خاطر بهتره که توی حموم موهای خودمون و دختر بچه هامون رو شونه نزنیم.

روش های بستن موی سر دختر بچه بدون آسیب و اقدامات بعد از رفتن به حموم :

توجه داشته باشین بعد از این که موهاتونو با یک دستمال یا حوله خشک کردین به سشوار کردنش با دمای ملایم و از فاصله دور بپردازین. این عمل باعث می شه که موها حالت خوبی به خودشون بگیرن و خوش حالت باشن و هم چنین از حالت وزی بیرون بیاین. البته باید توجه داشته باشین که سشوار، دمای خیلی بالایی نداشته باشه و از فاصله دور سشوار رو روی موها بکشین و این که مدت سشوار زدن خیلی مهمه. نباید شما موها رو خیلی خشک بکنین و باید یک حالت نمدار روی مو ایجاد بشه. خشک کردن خیلی زیاد مو ممکنه باعث خشک شدن چربی مو و ایجاد موخوره بشه.

بعد از این که موهای دختر بچه تونو شونه کردین، می تونین کار بستن مو رو شروع کنین. اگه روزی، دختر بچه تون از حموم بیرون نیومده بود و شما می خواستین یک روز معمولی موهاشو شونه بزنین، حتماً از باز کننده گره موی کودک استفاده کنین. انواع مختلف خارجی و ایرانی این محصول هست که شما می تونین هر کدوم که با توجه به بودجه شما مناسبه و این که می تونه روی موی دختر بچه ی شما تأثیری داشته باشه رو انتخاب کنین.

بعد از این که کامل از باز کننده گره موی کودک روی سر دختر بچه تون اسپری کردین، می‌ تونین با استفاده از شونه هایی با دندونه های فاصله دار یا این که با برس مو، شونه زدن رو شروع کنین. هرگز از شونه های دندونه ریز برای شونه کردن دفعه اول استفاده نکنین. بعد از این که شونه کردن با شونه های دندونه درشت تموم شد. می تونین از شونه دندونه ریز استفاده کنین.

اهمیت روش های بستن موی سر دختر بچه بدون آسیب:

مرحله اول :

در مهم ترین و بهترین روش های بستن موی سر دختر بچه بدون آسیب، بعد ازشونه زدن، بستن موها هست. معمولاً موی دختر بچه ها از دو قسمت تشکیل می شه. قسمت اول، موهای کوتاه جلو که به صورت چتری، یک طرفه و غیره هست و موهای بلندی که قسمت دوم محسوب می شه و پشت سره. سعی کنید که خیلی دقیق این دو دسته رو از هم جدا کنین. بعد با یک کش که از جنس استاندارد ساخته شده و دارای اندازه استاندارد و مناسبی هست، موها رو آروم ببندین. توجه کنین که فقط زیبا بودن ظاهر موی دختر بچه اهمیت نداره بلکه سلامت موها هم مهمه. پس سعی نکنید به خاطر این که زیبا نشون بده خیلی محکم با کش ببندین.

مرحله دوم :

مرحله بعدی نکات مهمیه که باید زمان بستن موها در نظر بگیرین. یکی از این نکات استفاده نکردن از ژل و اسپری های مو هست. معمولا موی دختر بچه ها به یک اندازه رشد می کنه و وقتی شما اون را با کش می بندین، ممکنه موهای کوتاه تری وجود داشته باشه که داخل کش نره و بیرون بزنه. شما نباید به هیچ عنوان برای این که این موها رو به موهای دیگه بچسبونین، از ژل یا این که اسپری های مو استفاده کنین.

اسپری‌ های مو دارای مواد شیمیایی هستن که باعث می‌ شن موی دختر بچه شما آسیب ببینه. موی دختر بچه ها هم به خاطر این که نازک و ظریفن، خیلی این اسپری ها می تونن براشون، آسیب پذیر باشن. بنابراین با استفاده از مواد شیمیایی شما می تونین آسیب‌ های شدیدی از جمله خشکی مو، شوره و موخوره مو در موهای دختر بچه ایجاد کنین.

 

0 تا کنون ثبت شده است