مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



آزمایش زگیل تناسلی

آیا می دانید زگیل تناسلی با لمس هم منتقل می شود؟

آیا آزمایش زگیل تناسلی واگیر دار هست؟ جواب مسلما بله می باشد این ویروس از طریق تماس با انسان سالم حتما منتقل می گردد و مواردی زیادی از انتقال از طریق ارتباط دهانی نیز دیده شده است ولی تا الان انتقال از طریق مکان های عمومی مانند دستشویی مشاهده نشده است.

یکی از مشکلات تمامی جوانان تردید در مورد مبتلا شدن به زگیل تناسلی هست که با انجام آزمایش های اولیه در منزل می توان به وجود آن پی برد برای اطلاع بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

زگیل تناسلی در مردان در نواحی آلت تناسلی ، کیسه بیضه ، کشاله ران ، درون یا اطراف مقعد رشد می کند ( بسته به نوع آمیزش ) که به همین علت مشاهده آن راحت تر است که به شکل ضایعات پوستی عفونی نیز می باشد .

خیلی مهم است که انجام آزمایش زگیل تناسلی در آزمایشگاه زگیل تناسلی مدرن و با تجهیزات به روز و براساس آخرین استاندارد های دنیا صورت بپذیرد تا نتیجه مطمئن تری را برای پیگیری مراحل درمان موثر می باشد.آزمایش پاپ اسمیر روش تشخیص آزمایشگاهی در بانوان می باشد که با نمونه برداری  که کار بسیار تخصصی هست از دهانه رحم بانوان صورت می پذیرد.

برای مشاهده فیلم زگیل تناسلی کلیک نمایید

نمونه گیری در منزل :

نمونه گیری در منزل: یکی از سرویس های پر طرفدار آزمایشگاه بیمارستان رسالت تهران ارائه خدمات نمونه گیری در منزل یا محل کار شما با کارکنان مجرب و متخصص و آموزش دیده با رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.در بسیار از موارد نمونه گیری در منزل در آزمایشگاه بیمارستان رسالت رایگان می باشد برای اطلاع بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

نمونه گیری در منزل یا محل مد نظر شما(برای آزمایش زگیل تناسلی)

شهر تهران پايتخت ميهنمان به حساب مي آيد و  به عنوان دومين كلانشهر پر جمعيت خاورميانه با شاخص جمعيتي برابر با هشت ميليون و ششصد و نود و سه هزار و هفتصد و شش نفر شناخته مي شود و با وجود ازدحام نژاد هاي متعدد ايراني در اين كلانشهر و در نتيجه تفاوت هاي ژنتيكي موجود در سطح بالا و خطر بيشتر مبتلا شدن به بیماری های ناشناخته ويروسی و پخش ويروس و همچنين طبق درخواست هاي بسياري از هموطنانمان در تهران براي نمونه گیری و يا محيط مورد نظرشان در تهران و حومه ، آزمايشگاه ما تمامي نمونه گيرهاي مجرب خود را با آموزش پروتكل هاي مورد نياز و ضروري برای نمونه گیری در منزل آماده به خدمت كرده و در راستاي انجام كليه آزمايشات در خانه، شركت ها، سازمان ها، كارخانه ها، كارگاه ها و غيره آمادگي خود را اعلام داشته. از طرفي ديگر با تحقيقاتي كه در سطح جهان انجام شده كه بر اساس تجربه هاي بدست آمده از شيوع اپيدمي کرونا و آنفولانزا است به ما نشان مي دهد كه اكثريت موارد ابتلا از طريق تماس و ارتباط مستقيم با بيمار بوده و وجود ناقلان خاموش كه همان مبتلايان بدون علائم ويروس است كه كار را براي كنترل شيوع اين ويروس ها سخت كرده و علاوه بر انجام واكسيناسيون سراسري، بهترين روش شكست زنجيره انتقال اين بيماري چکاپ از طریق آزمايشات كرونا، آنفولانزا A، B و اعمال قرنطينه خانگی فرد درگير شده اعلام شده است .

 

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب