مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



هر آنجه در رابطه با کاشت مو، کاشت ابرو و جراحی پلک باید بدانید!

خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد …

پیشرفت علم و تکنولوژی کمک بسیار زیادی به بشر نموده است. این پیشرفت ها سبب شده تا راحتی بسیاری در زندگی انسان ها ایجاد شود و همین راحتی سبب افزایش رضایت عمومی انسان ها از زندگی شده است.

اما جزیی از رضایت انسان ها از زندگی، به رضایت آنها از خودشان بر میگردد. اینکه زمانی که در آیینه به خود نگاه می کنیم، لبخندی زیبا را نثار خودمان کنیم و به خود ببالیم که انسانی شایسته و زیبا هستیم!

زیبایی از دید هرکس متفاوت است و تعاریف متعددی در رابطه با زیبایی وجود دارد. اما به طور کلی تمامی انسان ها زیبایی را دوست دارند و به دنبال آن هستند.

اینکه فردی برای رسیدن به زیبایی تلاش کند، به هیچ عنوان نشان دهنده عدم رضایت او از خودش نیست، بلکه نشان دهنده این است که فرد به دنبال زیباتر شدن و زیباتر دیده شدن است.

به دلیل همین اهمیت انسان ها به زیباتر شدن و همچنین پیشرفت علم، امروزه عمل های زیبایی متعددی در کشورمان و در سراسر جهان در حال انجام هستند که تمامی آنها از نظر علمی قابل تایید و با پشتوانه هستند.

یکی از مهمترین عمل های زیبایی که افراد به دنبال آن هستند، کاشت مو و کاشت ابرو است. بر کسی پوشیده نیست که موی سر و موی ابرو تا چه اندازه در چهره افراد تاثیرگذار هستند و موهایی زیبا و ابروهایی پرپشت می توانند چهره افراد را چند سال جوان تر و زیباتر نماید.

به دلیل اهمیتی که موی سر و ابرو در چهره افراد دارد، امروز تصمیم داریم تا در رابطه با تمامی نکات مهم مربوط به کاشت مو و کاشت ابرو برای شما عزیزان صحبت نماییم. با ما همراه باشید.

کاشت ابرو

ابرو در چهره فرد تاثیر بسیار زیادی دارد، اگر این نکته را قبول ندارید، کافی است تا جلوی آینه بایستید و خود را بدون ابرو تصور کنید!!!

خوشبختانه کاشت ابرو به روش کاملاً طبیعی این روزها در کلینیک های تخصصی انجام می شود و افراد بسیاری با کمک این روش ابروهای خود را ترمیم و زیبا می کنند و بدین ترتیب به زیبایی و جذابیت خود می افزایند. اما کاشت ابرو هم دارای مزایا و معایبی است، مسلماً مطالعه این نکات شما را در انتخابی درست راهنمایی خواهند کرد.

مزایای کاشت ابرو

از جمله مزایای کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

افزایش زیبایی چهره و جوان تر به نظر رسیدن

تغییر مدل ابرو و ایجاد مدل دلخواه

ابروهایی قرینه و طبیعی

ایجاد ابروهایی پهن و پرپشت

ایجاد ابروهایی دائمی و همیشگی

معایب کاشت ابرو

تورم در ابرو: در عمل کاشت ابرو ممکن است تورمی در آن ناحیه ایجاد شود که مدتی کوتاه (چند روز) پس از کاشت ابرو به طور کامل از بین خواهد رفت.

ریزش ابروهای کاشته شده: برای مدتی ریزش ابروها کاملاً طبیعی است اما مجدداً شروع به رشد خواهند نمود.

خارش و سوزش: در محل کاشت ممکن است خارش و سوزش ایجاد شود که چند روز بعد از کاشت از بین خواهد رفت.

در کنار توجه به کاشت ابرو، برای زیباتر شدن ناحیه چشم و ابرو لازم است تا فرد به پلک هم توجه داشته باشد. به همین دلیل در رابطه با جراحی پلک هم توضیحاتی را بیان خواهیم نمود.

جراحی پلک

پلک افتاده سبب می شود تا چشم های فرد کوچک تر دیده شوند و همین امر سبب می شود تا چشم ها خوش حالت به نظر نیایند. علاوه بر زیبایی، افتادگی پلک روی بینایی فرد هم تاثیرگذار است و با از بین بردن افتادگی پلک، بینایی شخص هم بهبود خواهد یافت. پس جراحی پلک یعنی یک تیر و دو نشان!

مزایای جراحی پلک

از بین بردن پف و تورم پلک ها و زیر چشم

درمان افتادگی و شلی پوست پلک بالا و از بین رفتن چین و چروک های موجود بر روی پلک بالا.

درمان افتادگی پلک که ممکن است ناشی از سنگینی پوست اضافه باشد و بدین ترتیب اختلال در بینایی فرد هم از بین خواهد رفت

رفع چین و چروک های پلک پایینی و برداشت پوست اضافه.

معایب جراحی پلک

مهمترین عارضه جراحی پلک عدم توانایی در کامل بستن چشم ها است که چند هفته بعد از جراحی بهبود خواهد یافت.

عفونت پلک

دوبینی

کوتاه شدن پلک ها

عدم برداشت کامل پوست اضافه

بی حسی پلک ها

کاشت مو

هنگامی که برای اولین بار چهره کسی را می بینیم، شاید به طور ناخودآگاه، به موهای او نگاه می کنیم. ریزش مو یکی از رایج ترین مواردی است که در اکثر آقایان و تعداد کمی از خانم ها شاهد آن هستیم. موی سر در چهره فرد تاثیر بسیار زیادی دارد و فردی که دچار کم مویی و یا طاسی است در صورتی که نسبت به کاشت مو اقدام نماید، متوجه تغییری شگرف و باورنکردنی در چهره خود خواهد شد. کاشت موی طبیعی یکی از بهترین روش ها برای کاشت است اما کاشت مو مانند هر عمل زیبایی دیگری دارای مزایا و معایبی است که در ادامه در رابطه با آنها صحبت خواهیم نمود.

مزایای کاشت مو

بالا رفتن اعتماد به نفس فرد

ظاهری طبیعی: در عمل کاشت مو چون از بانک موهای خود شخص استفاده می شود، موهای کاشت شده کاملاً طبیعی خواهند بود.

یک بار عمل و یک عمر راحتی: تنها با یک بار طی کردن پروسه کاشت مو، شما تا پایان عمر از موهای سالم، پرپشت و زیبای خود بهره خواهید برد.

معایب کاشت مو

بی حسی پوست سر: در روش هایی که به طور معمول برای کاشت مو استفاده می شود، مانند روش های FUE و SUT به دلیل تراشیدن پوست سر و برداشتن فولیکول پیوندی، بخشی از عصب ها قطع می شوند. در نتیجه شخص تا مدتی کمتر از یک هفته دچار بی حسی در آن ناحیه خواهد شد.

درد: این عمل با مقداری درد برای شخص همراه است. به همین دلیل در حین عمل از داروهای بی حسی استفاده می شود و پس از عمل هم برای فرد زیباجو مسکن تجویز می شود.

باقی ماندن جای زخم: تراشیدن سر برای برداشتن فولیکول سبب ایجاد زخمی در آن ناحیه می شود که البته تا مدتی بعد از عمل به طور کامل بهبود می یابد.

ایجاد خارش و قرمزی: بخشی از پوست که برای برداشت فولیکول  باز می شود و یا بخشی که پیوند بر روی آن انجام می شود، دچار قرمزی و خارش می شوند که البته همین امر نشان دهنده طی کردن درست مراحل ترمیم است و به زودی این خارش و قرمزی از بین خواهند رفت.

تجمع مایعات در زیر پوست و ورم آن ناحیه: این مورد یکی از شایع ترین عوارض کاشت مو است که غالباً به خودی خود، چند روز بعد از کاشت از بین می رود. البته در صورت بروز این عارضه، متخصص برای فرد داروهای استروئیدی خوراکی (کورتون‌ها) را تجویز می نماید تا به سرعت این عارضه از بین برود.

برای جراحی های زیبایی به کجا مراجعه کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره نمودیم عمل های زیبایی دارای مزایا و معایبی هستند اما مهمترین نکته ای که شخص قبل از هرگونه تصمیم برای عمل های زیبایی باید به آن توجه داشته باشد، انتخاب مرکزی معتبر است که از کادری معتبر و حرفه ای و دلسوز بهره مند باشد.

مرکز تخصصی پوست و موی “آیتک”  به نشانی اینترنتی aytakcenters.com آماده ارائه کلیه خدمات و جراحی های زیبایی به شما عزیزان زیباجو می باشد. این مرکز با بهره مندی از کادری باتجربه و کارآزموده، خدمات و سرویس های پزشکی را با بالاترین کیفیت و در محیطی آرامش بخش و مطبوع به متقاضیان عرضه می دارد.

از جمله خدمات زیبایی این مرکز می توان به کاشت طبیعی مو، کاشت طبیعی ابرو، جراحی پلک با روش بلفاروپلاستی، بوتاکس و سایر جراحی های زیبایی با جدیدترین و به روزترین متدهای روز دنیا اشاره نمود.

اگر شما هم به دنبال زیبایی هستید نام “آیتک” را به خاطر بسپارید …

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب