مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



پخش لوازم جانبی موبایل

فروشگاه موبایل مرکزی هم اکنون پس از ۱۷ سال تجربه در زمینه ی واردات , فروش و پخش لوازم جانبی موبایل اکنون با ۵ شعبه در استان اصفهان کامل ترین و به روز ترین مجموعه ی لوازم جانبی را دارا می باشد.

مدیریت متمرکز, نیروهای متخصص و با تجربه , ارتباطات قوی, توانمندی اطلاعاتی با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی و به موازات آن بهره گیری از کارشناسان صنعت بانکی, بیمه , حمل و نقل و حقوق بازرگانی ,این بازرگانی را قادر ساخته تا به خوبی و در کم ترین زمان هر گونه عملیات تجاری , واردات , صادرات , ترخیص و مشاوره را تحت پوشش خود قرار دهد.

موبایل مرکزی به عنوان قطب مطرح پخش لوازم جانبی موبایل با گروهی از مشاورین و کارشناسان خوش فکر و با تجربه آماده ی ارائه ی خدمات ذیل در سر تا سر کشور عزیزمان ایران می باشد….

  • مشاوره و خرید عمده لوازم جانبی موبایل بصورت مستقیم از کشور چین و تحویل بار در کمتر از ۱۵ روز
  • ثبت لگو و برند دلخواه شما با حداقل سفارش
  • خرید از چین به صورت نقد و اعتباری
  • پشتیبانی و ضمانت خرید شما از کشور چین
  • پخش عمده لوازم جانبی موبایل و ارسال آن به تمام نقاط کشور در کمتر از ۲۴ ساعت

فروشگاه موبایل مرکزی با داشتن چند شعبه در سطح استان اصفهان پخش عمده لوازم جانبی موبایل را بصورت گسترده پوشش می دهد . فروشگاه موبایل مرکزی در جهت فراهم کردن شرایط لازم برای فروشندگان جزئی با برندهای مختلف لوازم جانبی در این عرصه فعالیت میکند و پخش عمده لوازم جانبی موبایل را بصورت جامع و تخصصی دنبال میکند . جهت داشتن هر گونه مشاوره و سفارش لوازم جانبی با همکاران و مشاوران ما در مجموعه موبایل مرکزی تماس بگیرید .

محصولات موبایل مرکزی در زمینه های خرید عمده لوازم جانبی موبایل ، عمده فروشی لوازم جانبی تبلت و انواع لوازم جانبی های دیگر مربوط به دنیای موبایل مثل شارژر ، اسپیکر ، قاب گوشی و… و دنیای گیم های بازی مثل دسته های بازی ، تفنگ بازی ، لامپ و…می باشد . با توجه به گستردگی لوازم جانبی ، فروشگاه موبایل مرکزی در این شاخه های ذکر شده فعالیت میکند و خدمات و مشاوره لازم به فروشندگان جزئی لوازم جانبی و کارمندان آنها در این زمینه ها می دهند .

 

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

واردات و فروشگاه موبایل مرکزی پخش عمده لوازم جانبی موبایل و عرضه مناسب برای مغازه داران و مشتریان جز انجام می دهد و انواع : گلس ، گارد ، کیف ، لوازم برقی ، کابل ، کلگی ، هندزفری ، پاوربانک ، هدفون ، مونوپاد به سراسر کشور انجام میدهد . )

مشاوره ترخیص کالا از چین ، بازاریابی جهت خرید مستقیم جنس از چین ، تهیه اجناس مورد نیاز شما از چین به ایران .

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین ، جنس و کیفیت بسیار عالی ، قیمت منصفانه از خصوصیات فروشگاه موبایل مرکزی می باشد .

قیمت های درج شده در وبسایت برای همکاران میباشد و با عضویت در سایت از قیمت ها در سطح مختلف اطلاع پیدا خواهید کرد …

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب