مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



بهترین روش کاشت مو کدام روش است؟

کاشت مو امروزه یکی از روش های درمان تاسی و کم مویی است. بسیاری از افرادی که موهای خود را از دست داده اند دنبال روش های مختلفی بوده اند. بی شک بسیاری از آنها در ابتدای ریزش موها، روش های دارویی را امتحان کرده اند و نتیجه نگرفته اند. ریزش موهای افراد دلایل مختلفی دارد. از ریزش مو به دلیل بیماری تا دلایل ژنتیکی و ارثی جزو عواملی هستند که می توانند موهای شما را دچار ریزش کنند.

افرادی که تصمیم به کاشت مو می گیرند همواره دنبال بهترین روش کاشت مو و بهترین کلینیک کاشت مو هستند. این حق طبیعی هر کسی است که دنبال بهترین روش و بهترین دکتر باشد. ولی در کاشت مو حقایقی وجود دارد که باعث می شود بهترین روش کاشت مو برای هر فرد متفاوت از فرد دیگری باشد. این بدان معناست که عبارت “بهترین روش کاشت مو” به صورت عمومی درست نیست. بلکه بهتر است بگوییم که بهترین روش کاشت مو برای من کدام است؟

شرایط پوست و مو هر کسی منحصر به خودش است. دلایل ریزش موهای هر فرد نیز مختص او می باشد. در علم پزشکی دلایل بسیار زیادی برای ریزش موها وجود دارد.

دلایل ریزش مو

برخی از دلایل ریزش مو به شرح زیر است:

  • پیری رایج ترین دلیل تاسی سر
  • ژنتیک و وراثت
  • الگوی طاسی مردانه یا آلوپسیای آندروژنیک
  • آرایش بیش از حد مو
  • آنمی (کم خونی)
  • استرس و تنش های عصبی و احساسی

ما در اینجا سعی داریم تا در ابتدا برخی از روش های کاشت مو را توضیح دهیم تا شما با آنها آشنا شوید. سپس بر اساس شرایط و وضعیت موهای خود می توانید انتخاب و اقدام نمایید.

روش های کاشت مو با پیشرفت تکنولوژی پزشکی و تجربه پزشکان هر روز بهتر و کامل تر می شوند. به گونه ای که کیفیت کاشت مو امروزه به مراتب بسیار بهتر از کاشت مویی است که در 20 سال قبل انجام می شده است. با ما همراه باشید تا جواب سوالهایتان را بدانید.

کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT یک روش پیوند مو می باشد و به شیوه ای انجام می شود که الگوی طبیعی رشد مو را تقلید می کند و برای افرادی که دارای نواحی بدون موی وسیعی در سر خود هستند،  ایده آل است.

این روش شامل برداشت نوار باریکی از پشت سر به‌ صورت کاملاً سطحی و ظریف است، در این ناحیه ریزش مو کم و رشد مو ضخیم است.

ناحیه ای که نوار از آن برداشته می شود با نخ‌های مخصوص جراحی پلاستیک که اسکار و خط بخیه آن بسیار ظریف است و به‌راحتی توسط موها پوشش داده می‌شود، بخیه می شود.

نوار حاوی فولیکول های مو به گرافت هایی متشکل از یک یا دو فولیکول تقسیم می شود. واحدهای فولیکولی حاوی غدد سباسه (غدد چربی)، اعصاب، ماهیچه کوچک و موهای ضخیم هستند.

هزاران واحد فولیکولی در برش های کوچک ایجاد می شود و در نواحی طاسی پوست سر بیمار، که به عنوان “ناحیه گیرنده” شناخته می شوند، در یک جلسه قرار می گیرند. رشد مو از این پیوند ها یک الگوی طبیعی رشد را دنبال می کند و هیچ نشانه ای از عمل جراحی را نشان نخواهد داد.

کاشت مو به روش FUE

در کاشت مو به روش FUE ، یک پزشک بسیار با تجربه فولیکول های مو را از منطقه ی اهدا کننده که عموماً پشت گردن است، با استفاده از ابزار استخراج ویژه ی این کار با قطر کم تر از یک میلیمتر، استخراج می کند. در این روش بر خلاف روش FUT خبری از برش نواری پشت سری وجود ندارد.

سپس، فولیکول ها به منطقه ی دریافت کننده ی پوست سر شما منتقل می شوند و با استفاده از یک میکروسکوپ استریوی قدرتمند، در دسته های یک تا چهارتایی، روی سر ایمپلنت می شوند تا به طور طبیعی رشد کنند.

این یک روش جراحی با حداقل حالت تهاجمی است، پس شما در تمام طول این فرآیند، آگاه و هشیار هستید و فقط بی حسی موضعی لازم است. زمان بهبود، کوتاه و ریسک بروز عارضه، کم است.

کاشت مو به روش SUT

روش کاشت مو SUT ، یکی از روش های کاشت مو می باشد. در کاشت مو SUT فولیکول های مو توسط دستگاه مخصوص از بانک مو استخراج می شود. در این روش از هر واحد فولیکولی ، یک الی 4 واحد مو از هر گرافت برداشته می شود. خط رویش را در این روش می توان بصورت کاملا طبیعی طراحی و انجام داد. همچنین زاویه کاشت مو دقیق و متناسب با موهای ناحیه است.

همه ی روش های کاشت مو تضمینی نیستند و هیچ گاه 100% موهای ریخته شده باز نمیگردد. ولی اگر در انتخاب کلینیک و روش درمانی، دقت کنید امکان بازگشت 70 تا 90 درصد موهای ریخته شده ی شما وجود دارد.

کاشت مو از بدن ( روش BHT )

معمولاً از موهای ناحیه ی سر برای پیوند استفاده می شود. با این حال، گاهی اوقات بیماران برای دست یابی به نتایج مطلوب، موی کافی ندارند. موهای بدن از نظر ساختار و کیفیت خیلی شبیه موهای سر هستند. موها ممکن است از ساق پا، بازوها، ناحیه ی شکمی، قفسه ی سینه، کمر، زیر بغل یا حتی صورت برداشته شوند. این روش از بدن به‌صورت برداشت واحدهای فولیکولی از سطح سینه و گاهی پشت کتف می‌باشد، که البته BHT در موارد خاص و در صورت نیاز انجام می‌شود.

در برخی بیماران خاص، به ویژه وقتی موی بدن بیمار بسیار زیاد است، موهای بدن می توانند منبع چندین هزار گرافت برای پیوند به سر باشند. این منطقه ی اهداکننده ی وسیع برای افزایش تراکم کلی مو یا پر کردن منطقه ی فرق سر استفاده می شود و این یعنی گزینه های درمانی جدید برای بیمارانی که به دلیل موی اهدایی محدود از ناحیه ی سر، راه دیگری ندارند.

کاشت مو به روش ترکیبی و فوق ترکیبی

در مواردی که سطح طاسی وسیع باشد، امکان پوشش سطح ناحیه طاسی وجود نخواهد داشت. در این حالت از هر دو روش به‌صورت FUT و FUE استفاده می شود، به‌این ‌ترتیب کل سطح خالی با تعداد گرافت‌های بیشتر پر می‌شود. در روش فوق ترکیبی تعداد برداشت گرافت‌ها به‌صورت FUE نسبت به ترکیبی بیشتر و بالاتر می‌باشد.

بهترین روش کاشت مو برای هر فرد کدام است ؟

بهترین روش کاشت مو برای هر فرد پس از مشاوره پزشکی قابل انتخاب است. شما برای انتخاب بهترین روش کاشت بایستی توسط پزشک معاینه و مشاوره شوید. در جلسه معاینه میزان سطح طاسی و علت ریزش مو بررسی می شود. همچنین در جلسه معاینه وضعیت بانک مو شما بررسی می شود. همه این موارد در انتخاب بهترین روش کاشت مو برای شما موثر است.

البته توجه نمایید که انتخاب پزشک متخصص و کلینیک کاشت مو خوب قدم اول درمان است. در صورتی که نزد پزشک خوب و کلینیک با تجربه نروید امکان دارد که کل پروسه پیوند مو شما دچار مشکل شود. انتخاب روش نادرست می تواند کل هزینه و وقت شما را هدر دهد.

کلینیک کاشت مو آرین سیما

آرین سیما یک کلینیک کاشت مو در تهران است. مدیریت کلینیک بر عهده دکتر فاطمه یکه زارع می باشد. ایشان یکی از بهترین پزشکان کاشت مو در تهران و ایران می باشد. این کلینیک قریب به 15 سال تجربه کاشت موی طبیعی دارد. خدمات دیگر این کلینیک در زمینه کاشت مو ، کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو می باشد.

کاشت ریش در آرین سیما

کاشت ریش و سبیل همانند کاشت موی طبیعی سر می باشد. در این نوع کاشت نیز همانند موی سر ، از بانک موی افراد موها پیوند زده می شود. با توجه تفاوت جنس ریش و سبیل و حالت آنها ، کاشت ریش تجربه بالایی را می طلبد تا ریش و سبیل کاشته شده خط طبیعی رویش را داشته باشند.

کاشت ابرو در کلینیک آرین سیما

امروزه روش های مختلف برای ابروهای آسیب دیده وجود دارد. از تتو ابرو بگیرید تا میکروپیگمنتیشن و … . با اینحال هیچکدام از این روش ها به صورت مادام العمر رضایت افراد را جلب نمی کند. کاشت ابرو بی شک یکی از بهترین روش ها برای ابروهای ریخته و آسیب دیده است. در کلینیک آرین سیما ابروی طبیعی کاشته می شود. روش کار یکی از روش های اشاره شده در بالاست. پس از معایه و مشاوره فرد و طراحی خط ابرو کاشت ابرو در یک جلسه برای فرد انجام می شود.

هزینه کاشت مو یکی از موارد مهم برای بسیاری از افراد است. برخی از افراد به دنبال قیمت های پایین تر گرفتار پزشکان کم تجربه و کلینیک های غیر حرفه ای می شوند. به شما توصیه می کنیم که کیفیت موهایتان را فدای قیمت های غیر متعارف پایین نکنید.

کلینیک کاشت مو آرین سیما علیرغم کیفیت بالای خدمات همواره سعی نموده است که هزینه های منصفانه ای به مشتریان اعلام نماید. به نحوی که قیمت های خدمات کلینیک در مقایسه با کلینیک های هم تراز بسیار رقابتی و مشتری پسند نیز می باشد.

برای اقدام به کاشت مو شما می توانید با شماره های ۸۸۸۷۶۰۰۲ –۸۸۸۷۶۰۰۱ کلینیک تماس بگیرید و وقت مشاوره کاشت مو هماهنگ نمایید. شایان ذکر است که مشاوره به صورت رایگان انجام می شود.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب