مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



۱۱ پیشنهاد خرید گردنبند برای دختران

برای دختر زیبایی که همه چیز دارد چه باید ­خرید؟! قطعا در بسیاری از فرهنگ­ها هدیه­ دادن « گردنبند » در هر مناسبت ویژه ­رسمی متداول است. در طول ادوار مختلف بشری از قبیله­های غرب آفریقا تا ساکنان خاور دور، از ساکنان قطب­ شمال تا بومیان استرالیا همگی گردنبند را جزء هدایای مقدس و خوش­یمنی به شمار می­آورده­اند که بایستی طی آداب خاصی و به عناوین مختلف تقدیم افراد ممتاز گردد.

اما فارغ از این رسوم دیرینه­ی بشری شما نیز این موضوع را تصدیق می­کنید که در همین زمانه­ی امروزی هدیه یک گردنبند به دختربچه­­­­ی کوچک­ یا دختر نوجوان­تان، چه لذتی را برای شما به همراه دارد. روز تولد یا جشن فارغ­التحصیلی چندان فرق ندارد؛ آنچه مهم است آن است که گردنبندی به راستی زیبا و منحصر به­فرد می­توانند زیبایی طبیعی­ای­ و چشم­نواز دختران­تان را دو چندان ­کند. در واقع شما به او چیزی هدیه می­دهید که با هر بار پوشیدن و تماس با بدنش احساسی از عشق را در سراسر وجود وی جاری می­سازد. شاید به همین علت است که در سال ۲۰۱۸ گردنبند جزء رایج­ترین هدیه­ها برای دختران حتی پیش از ازدواج و در سنین نوزدای تا نوجوانی و جوانی بوده است.

ممکن است شما نیز با اطلاع از این موضوع یکی از کسانی باشید که تصمیم گرفته­اید متناسب با سلیقه­ی پوشاکی یا رنگ پوست دختر کوچولویی نورسیده یا خانمی نوجوان و دلربا گردنبندی را برای او تدارک ببینید. اما در عین حال این اصل مهم که دختر شما نیز از این گردبند خوشش بیاید ممکن است انتخاب را برای شما کمی دشوار کرده باشد؛ باید بگوییم که نگران نباشید! در اینجا ما لیست یازده گردنبند برتر محصول گالری ساعت­چی را فراهم آورده­ایم که می­توانند با دوچندان کردن زیبایی هر دختری او را چنان شیفته­ی خود گردانند که برای سالیان متمادی آن را به تن نگاه دارند و از آن مراقبت به عمل آورند. در مورد هر گردنبند تلاش خواهد شد که با توضیح ویژگی­ها و مشخصه­های منحصر به ­فرد آن به شما در انتخاب محصولی مناسب برای دختران­ خود یاری شود. گردنبدهای گالری ساعت­چی با طراحی و ساخت منحصر به فرد و هم­چنین ضمانت کیفیتی ممتاز در جعبه ­های زیبا مهیا آن هستند که به عزیزان دوست­داشتنی زندگی­تان، هدیه شوند.

۱گردنبند طرح قلب با نگین اشک:

اگر به دنبال کاری منحصر به فرد و با طراحی ویژه می­باشید که هر دختری با دریافت آن شگفت­ زده گردد ما پیش از هر گردنبند دیگری این گردنبند را به شما پیشنهاد می­کنیم. بر زنجیر این گردنبند طرح یک قلب ثابت شده است و در درون قلب نگینی از سنگ با قابلیت حرکت هنگام قرار گرفتن بر بدن و حرکت آن قرار گرفته است. این طرح ساده و در عین حال جذاب می­تواند حس نوجوانی دختر شما را با تمامی احساسات پرشور و عاشقانه آن دوچندان گرداند. نگین حاضر در قلب با تکان­هایش بر گردن شکلی متمایز و بی­همتا از زیبایی و جذابیت را به نمایش می­گذارد تا با هر حرکت دختر شما و جابه­جایی نگین گردنبند بر گردن وی تمامی چشم­ها را به خود خیره سازد. رنگ سنگ نگین گردنبند متنوع و قابل تغییر بوده و می­تواند برآورنده­ی سلیقه­های محتلف دختران نوجوان به روز و خوش­پوش شما باشد.

۲ گردنبند با مروارید و گوی طلا:

گردنبند مروارید و گوی طلا ترکیبی کلاسیک از زیبایی و ظرافت است. این گردبند را می­توان جزء زیورآلات بسیار پرکاربرد دانست. چراکه از آن می­توان هم در مهمانی­های مجلل و رسمی استفاده کرد و هم در متن زندگی روزمره­ی خانوادگی و کاری آن را به تن داشت. گردنبند مروارید و گوی طلا سادگی و طراحی بدون پیرایه را با جذابیت چشم­نواز و فاخر ترکیب کرده است. حاصل این کار گردنبندی­ست که به دختران شما این اجازه را می­دهد که در مناسبت­ها و موقعیت­های مختلف از گردنبندشان استفاده نمایند. چه در یک مهمانی عروسی مجلل و چه در صبح روزی آفتابی برای گردشی خانواده­گی، این گردنبند می­تواند یکی از مناسب­ترین گزینه­ها برای قرار گرفتن در کنار چهره­ی دختران­تان باشد.

۳ گردنبند طرح شعر:

برای آنهایی که به دنبال زیورآلات ساده اما زیبا و با محتوا هستند هیچ جواهری برازنده­تر و دلپسندتر از گرنبند با طرح شعری نخواهد بود. این گردنبند در عین آنکه به روز بودگی و خوش­­پوشی را به نمایش می­گذارد به دلیل قطعه­ی شعری که با خطاطی زیبا بر پلاک آن نقش بسته حس و حالی کلاسیک و باستانی را آشکار می­سازد که از دیرباز متعلق به فرهنگ ایرانیان بوده است. از این رو با پوشیدن این گردنبند توسط دختر نوجوان و جوان شما نه تنها شادابی و طراوات­ آنها هرچه بیشتر نمایان می­گردد بلکه در عین حال به آنها کمک خواهد شد تا بیشتر از هر زمان دیگری از احساس فردی بزرگسال، پر فکر و با ذوق و قریحه هنری برخوردار باشند.

۴ گردنبند طرح گل سه پر با آویز مارکو و چشم نظر:

اگر شما به دنبال هدیه­ طلا هستید که مد را با معنویت در هم آمیخته باشد این گردنبند در نوع خود یکی از خاص­ترین نمونه­ها خواهد بود. آویز سنگ آبی چشم نظر نماد طالع خوب، سلامتی و محافظ فرد از بداقبالی و چشم زخم است. به همین دلیل گردنبند از نظر کاربردی برای محافظت فرد از چشم زخم ساخته شده است. اما حتی با بزرگ شدن کوچولوی نو رسیده­ی شما این جواهر خوش نقش با طرح گل سه­پر و آویز مارکو آنقدر زیبا و خواستنی به­نظر خواهد رسید که او باز هم دوست داشته باشد برای سالیانی دیگر آن را به تن نگه باشد. در نهایت می­توان گردنبند را با طلای عیار بالا و طراحی مرتبط یکی از بهترین هدیه­ها برای مناسبت­هایی همچون مراسم سیسمونی و جشن تولد به حساب آورد.

۵گردنبند با نگین مارکیز در رنگ‌های مختلف:

ما گردنبندی آراسته با حسی عمیقاً دخترانه را برای شاهزاده­ خانم کوچک یا نوجوان شما حاضر ساخته­ایم. گردنبند نگین مارکیز هدیه­ای بسیار مناسب برای جشن­های به­یاد ماندنی­ هر دخترخانم کوچکی او خواهد بود؛ علی­الخصوص جشن تولد نورسیدگی او که از اهمیت فراوانی را برخوردار است. هنگامی که دخترک کوچک ما پس از چند سال به بلوغ پای بگذارد، ظرافت منحصر به فرد حاضر در گردنبند به لطف طراحی گیاهی خاص به کار گرفته شده در آن، گردنبند را همچنان به عنوان خواستنی­ترین هدیه برای او نگاه می­دارد؛ چیزی راحت و ساده که کاملاً مطابق ظاهر تازه شکوفا شده­ی اوست.

می­توان گردنبند نگین مارکیز را جزء آن دسته زیورآلاتی به حساب آورد که هر خانم زیبایی آن را برای سالیان طولانی از کودکی تا نوجوانی و جوانی پوشیده و از آن مراقبت به عمل می­آورد. همچنین تنوع رنگ سنگ­های مارکیز استفاده شده در ساخت گردنبند به دختران خوش سلیقه­ی شما این امکان را می­دهد تا متناسب­ترین کار را با سلیقه­­ پوشاکی به روز خود انتخاب نمایاند.

۶گردنبند با سنگ سیترین اتمی:

گردنبند فاخر و چشم­نواز ما با دانه­های اتمی سنگ سیترین می­تواند زینت­بخش زیبایی دختران شما در هر مجلس مجلل و با شکوهی باشد. سنگ­های سیترین به گردنبند درخششی خیره کننده می­بخشند و در زیر سنگ میانه­­­ی بزرگ و پرتلألو که موجب پخش شدن نور به اطراف می­گردد، هر چشمی را مسحور زیبایی تابش خاص گردنبند می­گردانند. لباس­های شب گوناگون با این جواهر خاص هماهنگی متناسبی را بوجود می­آورند و می­توانند زیبایی دختران­تان را در شب­های مهمانی­های بزرگ بیش از هر زمانی دیگری به رخ حاضران بکشند.خرید گردنبند سیترین نمونه­ای از بهترین زیورآلات در آرایش دختران شما در جشنی با اهمیت ب­سزا است؛ کسی نمی­داند؛ شاید این جشن حتی جشن عروسی آنها باشد!

۷گردنبند طلا با گل صدفی و مروارید:

این گردنبند به تمامی دخترانی که به ظاهر خود اهمیت می­دهند ظرافتی غیرمتظاهرانه و بسیار برازنده را هدیه می­کند. گردنبند مروارید با طرح گیاهی و گل صدفی حاضر در آن یادآور تلفیقی از زیبایی گیاهی و لطافت دریاست تا نمونه­ای از منحصر به فرد­ترین نمونه از فریبایی خاص دخترانه باشد. این پلاک در کنار زنجیر ظریف و زیبای گردنبند، برای خانمی جوان که دوست دارد همه ­چیز را برازنده و ساده برگزار کند و در عین حال همچنان از درخشش چشم­نواز زنانه­گی خود بهره­مند باشد هدیه­ا­ی منحصر به فرد خواهد بود. گردنبند گل صدفی زیبایی اصیل و حقیقی دختر شما را به دور از هر پیرایه­ای آشکار می­سازد و از زیبایی وی تمثالی از گل­ها را در منظره­ چشم­ها قرار خواهد داد.

۸ گردنبند طرح ونکلیف (ساده و آبشاری):

برای دختران کوچک و نوجوانی و جوانی که عاشق زیورآلات هستند چیزی بهتر از یک گردنبند جادویی پیدا نمی­شود! آویزهای طرح ونکلیف با گوناگونی رنگ‌ها و سنگهای مختلف مالاکید، عقیق، اونیکس و صدف را می­توان هدیه­ تولدی بی­همتا و منحصر به فرد محسوب داشت که هر دختر زیبا و خوش­سلیقه­ای دوست خواهد داشت آن را بارها و بارها در مناسبت­های مختلف زندگی­ به گردن بیاندازد. شاید این تمایل چشم­گیر دختران بدین جواهر ویژه از آنجا باشد که این گردنبند دلربایی و در عین حال ملاحتی خاص را برای آنها تضمین می­کند. در کنار این موضوع و با توجه به طول قابل تغییر زنجیر گردنبند می­توان انتظار داشت که دختر شما برای سالیان متمادی از این هدیه­ به­یاد ماندنی استفاده کند.

همچنین می­توان به سبک دیگری از مدل ونکلیف نیز اشاره داشت که به شکل آبشاری و همراه با یک پلاک مرکزی و چهار پلاک فرعی طراحی شده است. این چهار پلاک شامل دو پلاک در طول زنجیر و همچنین دو پلاک در دو طرف پلاک اصلی، با صدف سفید و سنگ اونیکس می­باشد که جذابیتی مضاعف را برای چهره­ی زیبایی که جلوه­ گر آن هستند به ارمغان می­آورد.

۹ گردنبند با نام طراحی شده فرد:

هر دختری قطعا دوست خواهد داشت که این قطعه­ی کلاسیک که نامش بر آن نقش می­بندد را برای سالیان متمادی به تن داشته باشد. پلاک این گردنبند نام طراحی شده دختر شما خواهد بود. برای داشتن این گردنبند بسیار پرطرفدار ابتدا باید نام موردنظر را برای طراحی ارسال کنید. سپس می­توانید از میان حدوداً ۸ طرح زیبای مختلف که از نام ارسالی شما انجام شده شکل نهایی طراحی دلخواه­ نام گردنبند خود را انتخاب کنید. در طول زنجیر گردنبند نیز نگین­های رنگی زیبایی کار شده است که به نام حاضر در پلاک جلوه­ای دو چندان می­بخشند. همه اینها در کنار عیار بالای طلا که با طرحی جذاب نام زیبای خانم جوان را به نمایش می­گذارد این گردنبند را به هدیه­ رویایی در هر مناسبتی بدل می­سازد.

۱۰ گردنبند وان یکاد:

هیچ هدیه تولد، فارغ­التحصیلی یا ازدواجی به یاد ماندنی­تر از گردنبندی با نوشته­ی وان یکاد نیست. این قطعه­ی ظریف در فرهنگ مذهبی و ملی ما نماد طالع خوب، سلامتی و خوشبختی در طول سالیان است؛ به همین دلیل هدیه گردنبند وان یکاد همواره در طول تاریخ ما امری متداول به­حساب می­آمده است. روحانیت آیه حک شده بر گردنبند همواره ضامنی برای حفظ زیبایی و سلامتی پوشنده­ی آن بوده است و با حفاظت وی از چشم زخم امید و خوشبختی را برای او باز می­نمایاند. گردنبند وان یکاد با خطاطی زیبا و طراحی بسیار برازنده از طلای عیار بالا ساخته شده است و با داشتن طول قابل تغییر زنجیر گردنبند می­توان آن را بارها و بارها و در طی سالیان مختلف زندگی از کودکی تا بزگسالی به تن انداخت.

۱۱ گردنبند نوزاد و کودک:

شاید شما به دنبال تهیه یک گردنبند برای نوزادی خواستنی و شیرین باشید که زیبایی، استحکام و در عین حال طراحی مناسب برای چنین سنی داشته باشد. گردنبند نوزاد گالری ساعت­چی را شاید بتوان بهترین هدیه­ برای مراسم سیسمونی و حمام زایمان دانست. این گردنبند طرحی کودکانه و دلنشین را با مجموعه­ای از نگین­های درخشنده نشان می­دهد. این طرح در کنار آویز تک نگین گردنبند بدون آنکه چیزی بچگانه را به نظر آورد ملاحت و شیرینی دوران کودکی را با خود همراه دارد. همچنین این گردنبند از طول کاملا قابل تغییری برخوردار است. همه­ی اینها در کنار درجه­ی بسیار بالای استحکام و دوام گردنبند آن را به هدیه­ای زیبا بدل می­سازد که می­تواند به هر نوزاد یا کودکی در هر دورانی هدیه شود.

نمونه­ ی دیگری از گردنبند نیز می­تواند پیشنهاد مناسب دیگری باشد که بیش از دیگر طرح­های گردنبند گالری ساعت­چی یادآور دوستی و پیوندی است که با عزیزترین کسان به تشکیل خانواده­ای دوست­داشتنی انجامیده است. پلاک این گردنبند زوجی خوشبخت را در کنار یکدیگر به نمایش می­گذارد که می­تواند نشانی از آرزوهای شیرین و لذت بخش دختران شما باشد.

گردنبند روز دختر

با اتمام معرفی دقیق پیشنهادهای گالری ساعت­چی برای انتخاب گردنبند دختران، به یاد داشته باشید که شما چه در حال جستجوی یک گردنبند مد روز و پرطرفدار باشید و چه به­دنبال گردنبندی ساده و کلاسیک، ساعت­چی می­تواند گستره­ ی متنوعی از گردن­بند و جواهرآلات دیگر را در مناسبت­های مختلف زندگی دختران شما (از قبیل سیسمونی، جشن تولد، فارغ­ التحصیلی، دوستی و حتی صرف هدیه دادن بدون توجیه ویژه) خدمت شما معرفی و ارائه گرداند. ساعت­چی با طراحی­های ظریف، برازنده­ و در عین حال به ­روز خود می­تواند در تدارک این هدیه­­ مناسب از دوران نوزادی تا نوجوانی و جوانی دختران، یاری­گر و همراه همیشگی شما باشد.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب