مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



مکالمه زبان انگلیسی تنها در 13 جلسه!

در بسیاری از کشور ها آموزش زبان دوم از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و به شکل معمول دانش آموزان از سنین پایین، قبل از 15 سالگی به زبان انگلیسی اشراف پیدا میکنند . این توانایی فقط در حد چند کلمه نیست و شخص را قادر میسازد تا با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کند .

کشور های اروپایی اکثرا زبان انگلیسی را به عنوان

ضعف آموزشی

زبان دوم خود دانسته و  با آن به حد کافی آشنایی دارند. این در حالی است که در کشوری همچون ایران عموم مردم از این آگاهی بی نسیب هستند، و در برخود با تجربه ها و محیط های جدید همانند فرودگاه پی به ضعف خود میبرند .

بر اساس مطالعات سازمان بین المللی EF کشورهای سوئد، هلند، نروژ، استونی، دانمارک، اتریش و فنلاند جز  رتبه های ارشد در آموزش زبان انگلیسی هستند . برخلاف کشور های یاد شده ایران عزیز ما  با رتبه بسیار پایین و منفی در زمره ضعیف ترین ملیت ها در امر برقراری ارتباط با زبان دوم قرار گرفته است !

بی توجهی به کیفیت

عامل اصلی این مشکل چیزی نیست جز ضعف اجرایی و محتوایی سازمان آموزش و پرورش . این مشکل زمانی ریشه ای میشود که دانش آموختگان را ملزم به کسب نمره و یادگیری چند کلمه می کنند .

این وضع فقط در مدارس ما حاکم نیست و در دانشگاه ها، دانشجویان رشته های زبان انگلیسی با صرف 6 تا 12 سال تحصیل در این رشته نمی توانند نیازهای خود را بدون کمک زبان فارسی رفع کنند.

عمق فاجعه را میتوانید زمان درک کنید که به آمارهای مربوط رتبه ها و مقالات علمی تهیه شده در داخل کشور نگاه کنید . طبیعتا میتوجه می شوید که حتی دانشجویان دکتری و بعضا بالاتر هم با مشکل عمیق ضعف زبان انگلیسی رو به رو هستند .

کمبود منابع صحیح

در چنین شرایطی آموزشگاه های متعددی جهت پر کردن این خلا به وجود آمدند که همانطور که حدس میزنید عمدا عاری از هرگونه استاندارد بین المللی هستند. حال اکثر شهروندان ایرانی هزاران ساعت از وقت خود را در همین آموزشگاه های آزاد زبان انگلیسی گذرانده اند، بدون آنکه بتوانند دو جمله انگلیسی را بدون مشکل ادا کنند.

پایین آمدن خودباوری

اگر در زمان گذشته فقط گروه اندکی مانند دیپلمات ها و تجار بین المللی نیازمند زبان انگلیسی بودند ، امروزه با گسترش اینترنت ، توسعه سفرهای خارجی ، الزامات تجاری در عرصه بین المللی ، نیازهای علمی و پژوهشی و حتی تفریحی ، اکثر شهروندان حتی گاهی به طور روزانه با زبان انگلیسی سروکار دارند که شاید ساده ترین آنها ، همین پنجره سیستم عامل رایانه آنهاست که حاوی پیام هایی به زبان انگلیسی هستند و خیلی از افراد حتی برای خواندن و فهمیدن اینکه چه چیزی بر روی صفحه مانیتور ظاهر شده ، نیازمند کمک دیگران هستند.

این شیوه آموزش امتحان خود را پس داده اند و ثمره آن فقط شکست و سرخورده گی زبان آموزان بوده است. آموزش زبان انگلیسی در ایران احتیاج به یک پوست اندازی دارد و باید متد های آموزشی خود را بروز کند تا بتواند نتیجه قابل قبول تری دریافت کند.

تفکری خلاقانه

بستر نامناسب آموزش زبان انگلیسی در زبان باعث شد تا آکادمی پویاروشان با متدی جدید و بروز CCA  برای کمک به زبان آموزان تاسیس شود.

این متد شباهتی به روش آموزشی دیگر آموزشگاه های زبان انگلیسی ندارد و با بکارگیری متد CCA  و گرد آوری  کادری علاقه مند و اساتیدی خبره و متعهد آموزش زبان انگلیسی را به ساده ترین شکل ممکن به ذهن زبان آموزان انتقال میدهند.

قراردادن زبان آموز در ساختارهای مختلف اجتماعی و تثبیت کردن این ساختارها در ذهن، زبان آموز را به سمت صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با جهان سوق می دهد.

این موسسه با کادری متخصص در حوزه آموزش زبان انگلیسی از مکالمات روزمره تا مباحث تخصصی تر مانند مکاتبات تجاری و یا فرهنگی همچنین اصطلاحات عامیانه با رویکرد ارتباطی- تطبیقی همراه با بکارگیری جدیدترین متدهای روز در محیطی صمیمی  و کوشا تلاش خود را برای از بین بردن مشکل یادگیری زبان مخصوصا یادگیری زبان انگلیسی در ایران انجام داده.

آکادمی پویاروشان با تکنیک های مختلف مدیریت ذهن در کوتاه ترین زمان ممکن فشرده ترین حجم از فرهنگ و زبان انگلیسی را در ذهن دانشجویان ضبط می کند.

وقت و مکان این آکادمی را محدود نکرده و ما را بر آن داشته که با ارائه پکیج های خودآموز زبان انگلیسی و همچنین آموزش های آنلاین در تک تک لحظات بتوانیم با شما شریک شویم ؛ این ها تنها بخشی از تلاش های این مجموعه برای افزایش سطح آگاهی هم وطنان عزیز در زمینه زبان انگلیسی است .

وب سایت آکادمی پویاروشان ( www.pouyaraveshan.org  (نیز به نوعی مکمل اطلاعاتی دانشجویان میباشد و به صورت کاملا رایگان مقالات بین الملی ، بانک گرامر ، ضرب المثل ها و اصطلاحات روزمره همچنین آزمون های کامل در تمامی مهارت های لازمه را در اختیار عزیزان قرار میدهد .

راه درست

بانک گرامری با خوصیاتی همچون موتور جستجو پیشرفته از دیگر مطالب گرامری موجود در فضای مجازی متمایز میشود و به کاربران اجازه میدهد در کوتاه ترین زمان ممکنه تمامی مطالب مورد نیاز خود را دریافت کنند .

آکادمی پویاروشان با بیش از 20 سال سابقه درخشان در آموزش زبان انگلیسی این افتخار را دارد که با ذوق و انگیزه متعالی زبان انگلیسی را نه فقط برای یادگیری بلکه برای تغییر و بهبود زندگی افراد  به شکلی پویا و کاربردی در اختیار هم وطنان قرار دهد .

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب