مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



معرفی سایت اکسپرس مووی (دانلود فیلم و سریال)

فیلم یا پرده‌ بینی اصطلاحی است که به‌ طور عام شامل تصاویر و عکس‌های متحرک و همچنین زمینه می‌گردد و از نمایش در درآمدن آن تبدیل تصویر می شود. ریشهٔ این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده‌است. تولید فیلم‌ ها و همچنین دانلود فیلم از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ ها از مجموعه‌ای از قاب‌ های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده بوجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام ماندگاری تصویر که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از بین رفتن آن در حفظ می‌کنند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند و به همین دلیل جذابیت های فیلم های سینمایی رو به روز بیشتر می شود. هم‌چنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.

از نظر بیش‌تر افراد فیلم از انواع مهم هنر به‌شمار می‌آید و با دیدن آن می توان درس هایی زیاد آموخت و در زندگی به کار برد. فیلم‌ها قابلیت سرگرم کردن، آموزش، روشنگری والهام بخشیدن به بیننده را دارند و در اوقات فراغات باعث شادابی و سرزندگی می شوند. عوامل دیداری سینما، نیاز به هیچ نوع ترجمه‌ ای ندارد و قدرت ارتباطات جهانی را به یک محصول تصویر متحرک می‌بخشند. هر فیلم قابلیت جذب مخاطبان جهانی را دارد به‌خصوص اگر از تکنیک‌های دوبله یا زیرنویس که گفتار را ترجمه می‌سازد، بهره جسته باشد. فیلم‌ها هم‌چنین محصولاتی هستند که توسط فرهنگ‌های مشخص تولید شده و آن فرهنگ‌ها را منعکس کرده و همچنین از آن‌ها تأثیر می‌پذیرد.

در رسانه اکسپرس مووی کوشیده ایم با ارائه فیلم های جدید و تماشایی مجاز شما را بیشتر با سینما آشنا سازیم و همچنین با ارائه فیلم هایی سینمایی در ژانر های مختلف سرگرمی و نشاط را برای شما فراهم آوریم که امیدواریم از دانلود رایگان فیلم و سریال های جدید در رسانه اکسپرس نهایت لذت و رضایت را ببرید و ارائه نظرات خود ما را بیشتر به بهبود کیفیت اکسپرس مووی یاری نمایید.

فیلم اکشن یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید بر دشمنان خود غلبه کند. دوران رشد فیلم‌های ژانر اکشن بیشتر در دهه ۷۰ میلادی بود. در طول تاریخ این ژانر، از بروس لی به عنوان اولین بازیگری که باعث حرکت و محبوبیت این ژانر شد، یاد می‌کنند.

پیشرفت در برنامهٔ کامپیوتری “ساخت جلوه‌های ویژه (به انگلیسی:CGI)” باعث شد تا ساخت صحنه‌ های دانلود فیلم اکشن و سایر آثار مجازی که نیازمند تلاش‌های تیم‌های بدل کار حرفه‌ای در گذشته بود، ارزان‌تر و آسان تر شود. اگر چه واکنش‌ها به فیلم‌های اکشن شامل مقادیر عمده‌ای از جلوه‌های ویژه، به عنوان فیلم‌هایی که از انیمیشن‌های کامپیوتری برای ساخت رویدادهای تخیلی و فوق باور استفاده می‌کردند شناخته شده بودند، بیشتر اوقات با انتقاد مواجه می‌شدند.

مجموعهٔ تلویزیونی یا دانلود سریال یا پی‌آیند برنامه‌ای تلویزیونی است که به‌صورت مجموعه‌ای از داستان‌های به‌هم‌پیوسته ساخته می‌شود تا هر شب یا هر هفته قسمتی از آن‌ها پخش شود و با ارائه بهترین ها هر هفته شما را به سمت تلویزیون جذب کرده و باعث جذب شدن به سریال های تلویزیونی شود. این مجموعه‌ها معمولاً از دو یا چند «فصل» (به انگلیسی: season) تشکیل می‌شوند.سریال‌ها اساساً برمبنای پنهان کردن داستان استوار هستند، تا بتوانند با این کار مخاطبان خود را ـ که به‌صورت فصلی و دوره‌ای این مجموعه را تماشا می‌کنند ـ حفظ کنند.

برخی مجموعه‌های تلویزیونی، در پایان هر قسمت پخش‌شدهٔ خود، خلاصه‌ای از قسمت بعد را نشان می‌دهند و کارگردان نیز نقاط مرموز و تاریکی را در سریال باقی می‌گذارد تا بیننده را بیشتر به فکر فرو برده و وادار با تامل کند که این خود به‌نوعی قابلیت تحریک بیننده را دربردارد و بیننده می‌تواند خواستهٔ خود را در این خلاصه ببیند و با ندیدن نقاط مرموز، بیننده همچنان به‌عنوان مخاطب اصلیِ سریال باقی می‌ماند.

از جمله فیلم ها و سریال هایی که شما می توانید در رسانه اکسپرس مووی از دیدن و دریافت آن ها لذت ببرید می توان به : فیلم Godzilla: King of the Monsters 2019 و فیلم Aquaman 2018 و سریال مردگان متحرک (واکینگ دد) اشاره کرد که همه با بهترین کیفیت ها در اکسپرس مووی برای شما دوست داران فیلم و سریال در دسترس قرار گرفته است.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب