مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



فروش بیسیم و واکی تاکی مجاز

شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه ، وارد کننده لوازم شبکه های رادیویی ، بیسیم و لوازم جانبی ، دارای پروانه فروش به شماره 198-68 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. فعالیت های شرکت حول محورهای زیر می باشد.

واردات و فروش بیسیم و واکی تاکی مجاز

  • واردات و فروش انواع بیسیم موتورولا
  • فروش واکی تاکی و بیسیم مجاز بدون نیاز به مجوز
  • خدمات پشتیبانی و تعمیرات بیسیم موتورلا و سایر برندها
  • عرضه انواع قطعات قابل تعمیر بیسیم موتورولا
  • عرضه تمام تجهیزات جانبی موتورولا

مشاوره، طراحی و اجرا سیستم های رادیویی

  • شبکه های بی سیم مخابراتی با پوشش شهری تا کشوری
  • شبکه های مدیریت از راه دور
  • سیستمهای مدیریت و تجهیزات بحران
  • مشاوره، طراحی و اجرای دکل های مخابراتی

نگهداری و تعمیرات سیستمهای رادیوئی

  • تعمیر،نگهداری و پروگرامینگ انواع بی سیم
  • تعمیر و نگهداری شبکه های رادیوئی و تجهیزات مربوطه
  • نگهداری شبکه های بی سیم در قالب قراردادهای سالیانه
  • مجری طرح ساماندهی شبکه های بی سیم

شرکت ارتباطات جلوه با بیش از 10 سال تجربه یک شرکت پیشرو در زمینه فروش  بیسیم می باشد. ارتباطات جلوه با تکیه بر تیم مجرب و فنی خود توانایی راه اندازی شبکه های رادیویی در هر مقیاس پوششی می باشد.

فروش بیسیم مجاز

شرکت ارتباطات جلوه به عنوان وارد کننده انواع بیسیم موتورولا و سایر برندها همانند KENWOOD  و انواع واکی تاکی مجاز فعالیت می کند. ما تمامی مدل های تولیدی بیسیم موتورولا را وارد و به مشتریان عرضه می کنیم. شایان ذکر است که بیسیم های دستی در دو باند فرکانسی VHF و UHF کار می کنند. باند VHF مخصوص بیسیم های قوی تر و حرفه ای می باشد. بهره برداری و استفاده از بیسیم با باند فرکانسی VHF نیاز به اخذ مجوز دولتی دارد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متولی ارائه جواز برای استفاده از بیسیم های حرفه ای است. ما برای بیسیم های وارداتی خود مجوز بهره برداری را دریافت کرده ایم.

این مساله بسیار مهم است که شما از بیسیم های مجاز استفاده کنید. بیسیم مجاز دارای باند فرکانسی مشخصی است که می تواند بر روی آن ارتباط برقرار کند. در صورتی که شما از بیسیم غیر مجاز استفاده کنید احتمال تداخل با دیگر شبکه ها وجود دارد. این مساله در وهله اول باعث ایجاد نویز خواهد بود. مشکل بعدی احتمال تداخل با شبکه های بیسیم مربوط به ارگان های انتظامی و یا نظامی است. در صورت بروز چنین مشکلی شما با دردسر مواجه خواهید شد. چرا که احتمال درگیری در پرونده قضایی و امنیتی برای شما وچود دارد. برای پرهیز از این خطرات از بیسیم مجاز و واکی تاکی مجاز استفاده نمایید.

برخی از مدل های بیسیم موتورولا عبارتند از : بیسیم موتورولا GM338 ، بی سیم موتورولا GM339 ، بی سیم موتورولا GM398 ، بیسیم موتورولا  GM3689 ، بیسیم موتورولا GP328plus ، بی سیم موتورولا DP4800e و … برای مشاهده تمامی مدل های بیسیم موتورولا می توانید از سایت ما بازدید کنید.

فروش واکی تاکی مجاز

واکی تاکی مجاز یک نوع بیسیم با کاربری عمومی است. موارد استفاده واکی تاکی مجاز در ارگانها و نهادهای دولتی، کارخانجات و کارگاهها ، مراکز نگهبانی و حفاظتی است. همچنین می توان از واکی تاکی در مراکز خرید و تفریحی ، هتل ها و مراکز اقامتی ، مراکز ورزشی و باشگاهی ، تالارها و رستوران ها ، گروه های زیارتی و تفریحی می باشد.

شرکت ارتباطات جلوه بر اساس نیاز مشتریان با کاربری های مختلف مدل های مختلفی از واکی تاکی مجاز عرضه می کند.

  • واکی تاکی MOTO-R1
  • واکی تاکی MOTO-R2
  • واکی تاکی MIDLAND
  • واکی تاکی SEF-S1
  • واکی تاکی TB328
  • واکی تاکی صبا

محصولات ما با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد. تمامی مدل های واکی تاکی بالا دارای مجوز بهره برداری می باشد. بنابراین شما نیازی به اخد مجوز جداگانه نخواهید داشت. برای خرید واکی تاکی می توانید با شماره های 77624977 -021 سه خط ویژه تماس بگیرید.

واکی تاکی چیست؟

اگر شما با واکی تاکی آشنا نباشید، شاید برایتان سئوال باشد که واکی تاکی چیست؟

واکی تاکی یک رادیوی (بیسیم) دو طرفه است که امکان ارسال و دریافت سیگنال را بر خلاف یک رادیوی رایج دارد. در حقیقت واکی تاکی رادیویی است که هم فرستنده دارد و هم گیرنده. واکی تاکی با توجه به وزن کم قابل حمل به صورت همراه می باشد. امروزه بیسیم واکی تاکی مجاز در موقعیت های مختلف اجتماعی و کاری بسیار کاربرد دارد. فرض کنید شما به عنوان برگزار کننده همایشی هستید که بایستی بین افراد برگزار کننده ارتباطی را برقرار کنید. واکی تاکی مجاز ( بیسیم مجاز  ) به عنوان یک وسیله ارتباطی بدون هزینه مخابراتی می تواند استفاده شود.

واکی تاکی یک دستگاه ارتباطی نیمه دوبلکس است. نیمه دوبلکس به این معنا می باشد که چندین دستگاه واکی تاکی از یک کانال رادیویی استفاده می کنند. بنابراین در یک لحظه تنها یک دستگاه امکان ارسال خواهد داشت. در لحظه ارسال پیام توسط یک دستگاه بقیه دستگاه ها در حالت دریافت هستند.شخصی که می خواهد صحبت کند باید در لحظه صحبت دکمه ptt را فشار دهد. اینکار باعث میشود که فرستنده دستگاه روشن و گیرنده خاموش باشد.

تعمیرات بیسیم و واکی تاکی

ارتباطات جلوه دارای آزمایشگاه الکترونیک با تجهیزات پیشرفته می باشد. عیب یابی انواع بی سیم و تعمیرات آن جزو خدمات ماست. نیروی فنی آزمایشگاهی ما دارای تجربه و دانش بالا می باشد. علیرغم فعالیت تخصصی ما در زمینه بیسیم موتورولا، تعمیرات سایر برندها نیز پذیرفته میشود.

لوازم جانبی بیسیم و واکی تاکی

با توجه به خرابی و معیوبی بیسیم نیاز به قطعات جانبی بیسیم احساس می شود. ما وارد کننده قطعات جانبی بیسیم از شرکت تولید کننده دستگاه هستیم. لوازم جانبی اصل با گارانتی ارائه می گردد. با توجه به وجود قطعات فیک و غیر اصل در بازار توجه به اصل بودن قطعات مهم است.

آدرس و شماره تماس شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه

تهران خیابان شریعتی سه راه طالقانی- خیابان خواجه نصیرالدین طوسی- پلاک 288- طبقه دوم- واحد 5
تلفن تماس: 77624977 -021 سه خط ویژه

برای خرید بیسیم  و یا استعلام قیمت بیسیم و یا مشاوره خرید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی سئوالات شما می باشند.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب