مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



فروشگاه اینترنتی گیتی تک، ارائه دهنده بهترین عطر و ادکلن های روز دنیا

امروزه به دلیل مشغله های فراوان روزمره و از سوی دیگر کمبود وقت همه ی افراد به دنبال روش هایی برای ذخیره زمان و استفاده بهینه از آن هستند. خرید اینترنتی یکی از این روش هاست که به افراد کمک می کند تا وقت زیادی را در طول روز ذخیره کرده و صرف کارهای مهمتر کنند. خرید اینترنتی مزایای متعددی دارد، مانند قدرت انتخاب بالا، صرفه جویی در زمان، انعطاف پذیری در زمان خرید، تنوع محصولات، سهولت در سفارش، خرید و … . از این رو، روز به روز بر تعداد افرادی که تمایل به خرید محصولات موردنیاز خود از طریق اینترنت دارند، افزوده می شود و وجود پایگاه اینترنتی که بتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مردم عزیز باشد، امری است اجتناب ناپذیر.

فروشگاه اینترنتی گیتی تک (شرکت گیتی تجارت راهپیما) فعالیت خود را با نام گالری عطر اورجینال از سال 1394 آغاز، و پس از مدتی جهت رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات متنوع تر تصمیم به راه اندازی سایتی با نام گیتی تک نمود تا بتواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مردم عزیز قرار داده و کاربران را در خریدی راحت و مطمئن یاری نماید. مرکز فروشگاه اینترنتی گیتی تک  (gititak.com) در شهر شیراز است و امکان ارسال اجناس به سراسر کشور وجود دارد. هدف اصلی و بلندمدت گیتی تک، ارائه اجناس لوکس، اصیل و مرغوب با قیمت مناسب و خدمات مطلوب به مشتریان عزیز و فراهم نمودن خریدی رضایت بخش و آسان برای آن ها است.

فروشگاه اینترنتی گیتی تک تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت و معدن است. بنابراین کاربران می توانند با خیالی آسوده و با اطمینان محصولات موردنیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند.

عطر و ادکلن

داشتن بوی خوش باعث ایجاد حسی خوشایند از نشاط و شادی در افراد می شود. علاوه بر آن، تصوری مطلوب از فرد در ذهن دیگران ایجاد کرده و در نتیجه می تواند اعتماد به نفس را برای فرد به ارمغان آورد. انتخاب عطر مناسب بستگی به عوامل متعددی مانند جنس، سن، شخصیت و سلیقه فرد، فصول سال، نوع رایحه مورد نظر فرد، نوع پوست فرد و… دارد. انتخاب عطری مناسب و با کیفیت نه تنها کامل کننده تیپ و استایل یک فرد خوش تیپ است بلکه می تواند حسی از طراوت و شادابی را نیز برای فرد و اطرافیانش به همراه داشته باشد.

در فروشگاه اینترنتی گیتی تک عطر و ادکلن های لوکس و اصیل (اورجینال) از برندهای معتبر و معروفی مانند عطر و ادکلن جگوار، هوگو باس، دانهیل، عطر و ادکلن لالیک ، لاگوست، گوچی، دی اند جی، دیور، کلوین کلاین، پاکو رابان،کارولینا هررا، فراری، بولگاری، ورساچه، مونت بلانک (مون بلان)، آزارو، ژک ساف و … ارائه می شود. در این فروشگاه عطر و ادکلن در دسته بندی های عطر و ادکلن مردانه، عطر و ادکلن زنانه، عطر و ادکلن مینی (جیبی)، پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادوکلن (ادکلن) و انواع اسپری مردانه و اسپری زنانه قرار داده  شده  است. کاربران به راحتی با مراجعه به سایت می توانند به هر کدام از این دسته بندی ها دسترسی پیدا کرده و اطلاعات کامل محصولات را مشاهده، و اقدام به خرید عطر و ادکلن های اصل و اورجینال نمایند.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب