مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



فروشگاه آنلاین پرشین بارکد عرضه کننده تجهیزات فروشگاهی و اداری

فروشگاه آنلاین پرشین بارکد

شرکت رایان پردازان پیشرو با نام تجاری پرشین بارکد می کوشد جامع ترین مرجع آموزش ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی باشد.

شرکت رایان فرزان پیشرو با نام تجاری پرشین بارکد با چشم انداز ایجاد نوآوری در نحوه عرضه، آموزش و شناساندن تجهیزات فروشگاهی و ماشین های اداری و معرفی نرم افزارهای این حوزه، تلاش می کند با ارتقا سطح عمومی دانش این صنعت در بین مردم و فعالین کسب و کارها، ارائه کننده بهترین محصولات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت آنلاین باشد.

امروزه تصور فروشگاهی بدون تجهیزات فروشگاهی مبتنی بر بارکد غیر ممکن می باشد.در حال حاضر به لطف سیستم های مبتنی بر بارکد نه تنها مدیریت و ساماندهی یک برند تجاری در کل زنجیره تامین محصول از انبار تا فروشگاه بسیار ساده تر گشته بلکه برای مشتریان نیز به یک اصل مهم به منظور اعتباردهی به آن کسب و کار بدیل گردیده است.

فروشگاهی را تصور کنید که به طور سنتی و با استفاده از ماشین حساب اقدام به فروش محصولات به مشتریان خود می‌کند، خنده دار است نه؟

همکاران ما در پرشین بارکد با بررسی دقیق نیاز فروشگاه شما اقدام به معرفی بهترین و کارآمد ترین تجهیزات مورد نیازتان خواهند نموده و در کل پروسه راه اندازی و یا تجهیز فروشگاهتان مشاور شما خواهند بود.

به طور معمول شرح نیازهای اولیه راه اندازی و یا تجهیز یک فروشگاه به شرح ذیل خواهد بود.

بارکد خوان

انتخاب یک دستگاه بارکد خوان مناسب قطعا اولین چالش شما خواهد بود که از میان تمامی برند های موجود بازار و انواع مختلف بارکد اسکنرها اقدام به خرید بارکد خوان مناسب کسب و کارتان نمایید. اگر میان بارکد خوان سیمی و بی سیم یا یک بعدی یا دو بعدی و حتی برند آن دچار شک هستید، از مشاوران ما کمک بخواهید.

صندوق فروشگاهی

اگر تابحال اقدام به خرید تجهیزات برای فروشگاه خود نموده باشید، قطعا به این سوال که تفاوت صندوق فروشگاهی با یک کامپیوتر رومیزی و یا لپ تاپ در چیست برخورد کرده اید، صندوق های فروشگاهی در هر نوعی منحصرا برای راحتی کار فروشنده و یا صندوق دار یک فروشگاه طراحی گردیده اند و لوازم جانبی مخصوص آنها مانند نمایشگر قیمت، کارتخوان مغناطیسی و حتی امکان اتصال نمایشگر دوم سمت مشتری از مهمترین مزیت های یک صندوق فروشگاهی نسبت به یک کامپیوتر رومیزی می باشد.

پرینتر حرارتی

انتخاب یک پرینتر حرارتی که با تکنولوژیهای انتقال حرارت(Thermal Transfer) و حرارت مستقیم(Direct thermal) اقدام به چاپ می نماید نیز با این حجم گستردگی در برند و مدل های مختلف قطعا از چالش های شما خواهد بود.

یک فیش پریتر جهت چاپ فاکتور مشتری و لیبل پرینتر برای چاپ برچسب محصولات فروشگاهتان نیازمند سرعت، دقت و کیفیت بالایی می باشد.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب