مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



علی یاسینی , چهره مشهور و محبوب موسیقی پاپ

علی یاسینی چهره مشهور موسیقی پاپ هست که اخیرا موفق به دریافت جواز اجرای کنسرت شد و در آخرین روز های سال گذشته موفق به برگزاری کنسرت برای طرفداران خود شد و بعد از اولین کنسرت خود شروع به اجرای های دیگر در شهر های دیگر کرد بطوری که بلیت های کنسرتش در همان ساعت های اولیه تمام میشدند که نشان از محبوبیت عجیب علی یاسینی دارد.

علی یاسینی کار خود را از 4 سال پیش شروع کرده و خوانندگی حرفه ای را نیز 2 سالی است که شروع کرده و در همین مدت کم به موفقیت فوق العاده ای دست یافته که کمتر شاهد آن هستیم، از دلایل موفقیت و محبوبیت آهنگ های علی یاسینی میتوان به ترانه سرایی جذاب و سبک جدید بعلاوه آهنگسازی جذاب اشاره کرد که همه این ها از زیر دست مسعود جهانی مشهور رد میشوند و به زیبایی کار هایش می افزایند.
گذشته بر اینها علی یاسینی علاوه بر خوانندگی به ترانه سرایی برای آهنگ های خود و دیگران و آهنگسازی نیز مشغول است که ثابت کرده در این زمینه نیز مهارت و استعداد خوبی دارد.
از آهنگ هایی که باعث دیده شدن علی یاسینی شد میتوان به آهنگ نترس علی یاسینی و آهنگ اگه به من بود که در اوایل شروع به کار حرفه ایش از وی منتشر شد اشاره کرد. همچنین بعد از مدتی علی یاسینی آهنگی بهمراه شهاب مظفری منتشر کردند که بیش از پیش باعث دیده شدن و مشهوریت علی یاسینی شد. همچنین وی با آرش ای پی و مسیح نیز همکاری کرده.
علی یاسینی خواننده 24 ساله موسیقی پاپ متولد تهران است و انتظار میرود اگر به این روند صعودی و خوب خود ادامه دهد از چهره های مشهور موسیقی کشور شود.

و می توانید بهترین آهنگ های جدید منتشر شده از علی یاسینی از سایت آی ترانه دریافت کنید

دانلود آهنگ های علی یاسنی

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب