مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای

اصول عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی یا همان عکاسی تبلیغاتی به معنیِ ثبت عکس از محصولات و خدماتِ یک شخص یا ارگان میباشد که بدون اغراق یا تغییری در اصلِ سوژه ثبت میشود. از آنجا که معمولا شامل عکاسی از سوژه‌هایی می‌شود که قرار دادن‌شان در کادر دشوار است این سبک چالش برانگیز است. ترکیب بندی و انتخاب زاویه ها در اصول عکاسی صنعتی چیزی نیست که انسان به طور غریزی بر آن مسلط باشد و نیاز به دانش و تجربه دارد. این عکس‌ها معمولا از محصولات، مواد غذایی، تجهیزات، ماشین‌آلات، پرسنل و یا دکوراسیون شرکت گرفته می‌شوند. این عکس‌ها ممکن است به خودی خود خیلی چشم‌نواز نباشند، بنابراین لازم است که نوعی جذابیت بصری به آن اضافه گردد.

خود شما نیز میتوانید با یادگیری اصول اولیه نورپردازی، با استفاده از دو چراغ مطالعه و یک مقوا عکس صنعتی بگیرید. مسلما طبیعی است که در ابتئا کیفیت تصاویر شما را مایوس کند ولی برای شروع خوب است. البته پیشنهاد ما استفاده از سرویس های عکاسی صنعتی رادیان است که بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب ارائه میدهد. اما میتوانید برای سرگرمی هم که شده خودتان عکاسی صنعتی را امتحان کنید. حال به توضیح مختصری درباره برخی ملزومات و دانش این کار میپردازیم.

طراحی لوگو و انواع آن

در طراحی لوگو خوانا بودن همراه با متفاوت بودن یا سایر لوگوهای هم موضوع، یک اصل است. لوگو باید قابل درک، تاثیر گذار بوده و در ذهن بیننده باقی بماند. لوگو از سرمایه های معتبر یک شرکت محسوب می شود که حتی با ارتقاء یک شرکت همچنان نام و لوگوی آن ثابت می‌ماند.

سه نوع کلی برای طراحی لوگو وجود دارد، اینکه کدام یک از این سه نوع لوگو مناسب است بستگی به برخی از عوامل از جمله وسعت کاری، منحصر به فرد بودن اسم، نوع شغل یا خدمات و عواملی دیگر، دارد.

لوگوی ترکیبی :تلفیق لوگو نوشتاری و لوگو تصویری

پیکتوگرام : تصویری و علامت اختصاری ( آرم)

لوگو تایپ :نوشتاری (مونوگرام)

طراحی کاتالوگ توسط شرکت رادیان

کاتالوگ مجموعه ای جمع آوری شده از محصولات و تولیدات یک شرکت ، موسسه و یا سازمان می باشد که رابطی است میان تولید کننده و مصرف کننده. طراحی کاتالوگ و یا طراحی بروشور راهی است برای معرفی و شناساندن کالا به مصرف کنندگان شما .

آیا می دانید چرا شرکت های بزرگ و عمده فروشان نیاز فراوانی به طراحی بروشورهای تبلیغاتی دارند؟ این سازمان ها به دلیل عدم ارائه اطلاعات محصولات به صورت حضوری و به دلیل بالا بودن تعداد مصرف کنندگان به کاتالوگ نیاز مبرمی دارند.

طراحی کاتالوگ و بروشور نیز نسبت به مقدار و حجم اطلاعات صورت میگیرد و تعداد صفحه هر چقدر هم که زیاد باشد، تاثیری در چارچوب و قوانین طراحی ندارد. کاتالوگها دارای انواع گسترده ای از شکل ها و فرم ها هستند.

 

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب