مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



طراحی سایت در اصفهان

بدون شک با توجه به شرایط بد اقتصادی و افزایش گرانی های ارز اکثر کارفرمایان بدنبال کاهش هزینه های خود هستند ، در این راستا نمی توانند تبلیغات خود را حذف کنند و از بازار رقابت عقب بمانند ولی میتوانند رویکرد هزینه های خودشان را تغییر دهند . با توجه به این مسئه ، اولین قدم ، طراحی سایت کسب و کار مورد نظر می باشد که به غیر از مشتریان سنتی از طریق اینترنت هم بتوانند به مشتریان خود اضافه کنند .

قدم دوم برای این برنامه بلند مدت ، هدف گذاری سئو سایت مورد نظر می باشد که با توجه به محصولات و سیاست کارفرماهای مختلف ، کلمات کلیدی شناسایی شده و برنامه ریزی می شود که در چه مواردی کلمات کلیدی استفاده شود . هدف اول کلمات کلیدی باید جذب مشتریان نزدیک به محل جغرافیایی فعالیت کسب و کار باشد که اعتبار لازم را بدست بیاورند تا بتوانند در مرحله بعدی به جذب مشتریان از سراسر کشور فکر کنند . در این راستا باید با توجه به نوع کسب و کار خود در مرحله اول باید شهر خود را در عنوان صفحه اصلی قرار دهند مثلا کسی که در اصفهان کسب و کاری دارد و سایت فروش محصولات خود را ایجاد کرده است مثلا طراحی سایت در اصفهان یا فروش لوازم خانگی در اصفهان و …

هدف دوم پیدا کردن کلمات کلیدی اختصاصی کسب و کار خود می باشد که جزو مهمترین ها در سئو می باشد مثلا کلمات کلیدی یک شرکت طراحی سایت را می توان به کلماتی مثل شرکت طراحی سایت در اصفهان ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی گرافیک ،برنامه نویسی وب و سئو سایت در اصفهان اشاره کرد . برای اینکه بهتر بتوانید کلمات کلیدی مورد نظر کسب و کار خود را پیدا کنید ابزاری هایی وجود دارد که با جستجو در گوگل می توانید از این ابزار ها استفاده کنید ولی بهترین ابزار خود محل جستجو گوگل می باشد که شما کلماتی را تایپ میکنید و گوگل به شما پیشنهاد هایی را می دهد که این پیشنهاد ها با توجه به افزایش جستجوی کاربران بدست آمده و شما میتوانید این کلمات را در صفحات خود به عنوان اصلی ترین کلمات استفاده کنید تا کاربران با جستجوی این کلمات به صفحه شما برسند . مثلا کسی که کلمه طراحی داخلی را جستجو میکند گوگل پیشنهاد هایی می دهد مثل طراحی داخلی منزل ، طراحی داخلی ساختمان و … که شما اگر در این کسب و کار باشید می توانید از این روش بخوبی استفاده کنید .

قدم سوم محتوا گذاری می باشد که جزو مهمترین بحث های سئو سایت می باشد که کارفرمایان حتما باید به این مورد نگاه ویژه ای داشته باشند . شما اگر سئو سایت را پییگری کنید می بینید که همه در مورد اینکه محتوا پادشاه است صحبت کرده اند ، چرا که سایت هایی وجود دارند که شاید اصول اولیه سئو را رعایت نکرده اند ولی با توجه به اینکه محتوای جدید و بروزی دارند و همیشه سایت در حال بروز رسانی می باشد جزو صفحات بالا در جستجوی گوگل قرار میگیرند و به همین دلیل بحث محتوا گذاری از قسمت های مهم سئو می باشد . در این مرحله باید به نکاتی توجه کنید . در شروع کار باید برای محصولات خود توضیحات جامعی ارائه کنید تا مخاطب برای بدست آرودن اطلاعات کامل به سایت شما رجوع کند و یا اگر به سایت شما وارد شد با اطلاعات کامل روبرو شود و تمام نیاز کسب اطلاعات مخاطب توسط سایت برآورده شود و در نهایت به فروش ختم شود . در این مرحله باید با توجه به چگالی کلمات کلیدی اطلاعات وارد صفحات شود ( کلمات کلیدی زیاد استفاده نشود ) که گوگل با سایت برخورد بدی نکند . در این مرحله باید عکس ها و فیلم ها با حفظ کیفیت با حجم کم آپلود شود و در ادامه در هنگام وارد کردن اطلاعات صفحات سایت با توجه به اصول سئو داخلی سایت انجام گردد و تمام پارامتر ها مثل عنوان و توضیحات وجزئیات عکس ها و… اعمال شود .

قدم چهارم ثبت سایت در گوگل مپ می باشد که با توجه به استفاده کاربران از گوشی و استفاده از این قابلیت استفاده ویژه ای میتوانید داشته باشید . برای اینکار باید حتما منطقه مورد نظر خود را در عنوان صفحات و متن صفحات استفاده کنید و نقشه مکان خود را در صفحه اصلی و تماس با ما قرار دهید و ضمنا تلفن محل کار خود را با پیش شماره در صفحات مورد دسترس ربات های گوگل قرار دهید . بعد از ثبت سایت در گوگل مپ و اعمال بعضی مراحل ( که باید آموزش های لازم در این مورد را مطالعه کنید و انجام دهید ) با جستجو کلمه کلیدی مورد نظر شما و موقعیت مکانی شما ، سایت شما جزو چند نتیجه ی اول جستجوی گوگل قرار میگیرد و ترافیک ویژه ای را برای سایت خود ایجاد میکنید مثلا اگر کسی کلمه طراحی سایت اصفهان را کلیک کرد شرکت رایسان و چند شرکت دیگر اصفهانی در صفحه اول گوگل قرار میگیرند .

قدم پنجم تبلیغات اینترنتی می باشد که با توجه به صحبت های اول بحث ، برای کاهش هزینه های تبلیغات سنتی، بعد از طی نمودن این مراحل ، تبلیغات اینترنتی را در برنامه خود قرار داده و در سایت های معتبر ، خبر گذاری و ترجیحا سایت هایی که مرتبط با شغل شما هستند تبلیغات را انجام دهید و ضمن استفاده از فروش محصولات خود به مشترک مورد نظر ، ترافیک ویژه ای را برای سایت خود ایجاد کنید تا در ادامه با حفظ این روال بتوانید سایت فروش عالی داشته باشید و روز به روز نظاره گر پیشرفت سایت خود خواهید بود و به همین ترتیب از هزینه های زیاد تبلیغات به دور خواهید ماند .

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و استفاده لازم را در کسب و کار خود ببرید.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب