مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



سفر به سبک بن ریل

از زمان‌های بسیار دور بشر همواره در پی جابه‌جایی و سفر بوده است. سفر به مناطق خوش آب و هوا، سفر به مراکز مذهبی، سفر برای کشف علم و … . در آن زمان انسان مشقت زیادی برای رسیدن به مقصد مورد نظر تحمل می‌کرد. اما نه تنها این سختی و محدودیت‌ها در هیچ دوره‌ای انسان را از سفر کردن باز نداشته، بلکه انگیزه‌ای شده برای تلاش بشر در توسعه این بخش جذاب از زندگی. یکی از ارزشمند‌ترین دست‌آورد‍‌های بشر در حوزه سفر، ایجاد و توسعه صنعت حمل‌و‌نقل ریلی است. اختراعی ایمن که خود سبک خاصی از سفر را برای مسافرین رقم می‌زند. در کشور پهناور و پر‌جاذبه ایران شرکت‌های مختلفی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی فعال هستند که روزانه هزاران مسافر را به مقصد می‌رسانند. یکی از با سابقه و قدیمی‌ترین آنها، شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد است که اولین شرکت بخش خصوصی در این صنعت می‌باشد. این شرکت با نام تجاری بن ریل به ثبت رسیده و شناخته می‌شود.

از بن ریل بیشتر بدانید

شرکت بن ریل در سال گذشته با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف، موفق به افزایش تعداد واگن‌های خود از 10 دستگاه به 131 دستگاه شد. این شرکت همچنین با طراحی و پیاده سازی خدمات ویژه و نوین به موفقیت‌های چشمگیر و رتبه‌ای عالی در صنعت حمل‌و‌نقل ریلی دست یافته است. ایجاد امکانات متنوع در قطارهای بن ریل، ایجاد خط ویژه تعمیرات و نگه‌داری واگن‌های در اختیار، انجام مطالعه و تحقیقات در حوزه حمل‌و‌نقل ریلی و گردشگری در سطح جهانی و همچنین ایجاد بسترهای گوناگون جهت خرید آسان بلیت، چهار‌چوب اصلی فعالیت‌های این شرکت را تشکیل می‌دهد. در حال حاضر سهم بن ریل در بازار مسافرت ریلی، 5/7% است، که این شرکت قصد دارد با تکیه بر تجربه و امکانات خود، تحقیق و توسعه و به کارگیری دانش روز دنیا، این رقم را به 10% برساند.

خرید بلیت قطار بن ریل

با‌توجه به محبوبیت و گستردگی مسیر‌های تحت پوشش قطار‌های بن ریل، راه‌های مختلفی جهت رفاه حال مسافران محترم در خرید بلیت قطار مهیا شده است. هر شخص می‌تواند متناسب با نیاز خود از طریق هر یک از روش‌های زیر، خاطره‌ی خوش سفر به سبک بن ریل را آغاز کند.

  1. اپلیکیشن بن ریل

مسافران عزیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن بن ریل راحت‌ترین روش خرید بلیت قطار را تجربه کنند. تهیه بلیت قطار از برنامه بن ریل فرآیند آسانی است که به راحتی و برای هر گروه سنی امکان پذیر است.

امکانات و ویژگی های اپلیکیشن بن ریل

امکان ارشیو لیست افراد خانواده و دوستان جهت سفرهای بعدی

امکان رویت تراکنش ها

امکان چاپ مجدد بلیت

کیف پول الکترونیکی

امکان نقد شوندگی

  1. خرید اینترنتی بلیت قطار بن ریل

مطمئن و جامع‌ترین سایت اینترنتی جهت اطلاع از برنامه حرکت قطار‌ها و خرید بلیت قطار بن ریل، وب سایت این شرکت می‌باشد که با ایجاد روشی سریع و آسان، تهیه بلیط را در هر لحظه از شبانه روز و از هر جایی ممکن ساخته است.

مزیت خرید از سایت بن ریل، کسب امتیاز و اعتبار برای خرید های بعدی و همچنین تخفیف های ویژه می باشد.

 

  1. خرید بلیت قطار به صورت حضوری

در حال حاضر بیش از 1800 مرکز فعال فروش بلیت در سراسر ایران، آماده خدمات رسانی در رابطه با قطار‌های بن ریل به مراجعین گرامی می‌باشند. همچنین مسافران عزیز می‌توانند با مراجعه به واحد فروش بن ریل به نشانی: خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع شهید مفتح، نرسیده به خیابان جهانتاب، پلاک 173، طبقه سوم، نسبت به تهیه بلیت قطار اقدام نمایند.

 

  1. خرید گروهی سازمانی بلیط

امکان رزرو و خرید گروهی بلیت خدمت دیگری است که بن ریل در اختیار شرکت‌ها، سازمان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های گردشگری و مراکز مجاز فروش بلیت قرار می‌دهد. متقاضیان محترم می‌توانند رزرو خود را از طریق سایت بن ریل ثبت نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر از این خدمت از طریق شماره تلفن 41468210 تماس حاصل نمایند.

مسیر‌های تحت پوشش شرکت بن ریل

باتوجه به تعداد بالای واگن‌ها و نیروی انسانی شاغل در بن ریل، این شرکت توانسته است بخش وسیعی از کشور را تحت پوشش خدمات ریلی خود قرار دهد. قطار‌های بن ریل در 5 محور اصلی خطوط راه‌آهن کشور فعال می باشند که در هر یک از این محور‌ها چندین مسیر مختلف در‌نظر گرفته شده است.

برنامه حرکت قطارهای بن ریل را اینجا ببینید.

در ادامه نمایی کلی از محور و مسیر‌هایی که با داشتن بلیط قطار بن ریل می‌توان در آنها سفر کرد را مشاهده فرمایید.

  1. محور خراسان
  • مسیر تهران (گرمسار، سمنان، شاهرود و نیشابور) – مشهد و بالعکس
  • مسیر طبس (تربت حیدریه) – مشهد و بالعکس
  1. محور جنوب خراسان
  • مسیر قم (تهران، سمنان، شاهرود و نیشابور) – مشهد و بالعکس
  1. محور جنوب شرق خراسان
  • مسیر کرمان (زرند، مبارکه، بهاباد، طبس و تربت حیدریه) – مشهد و بالعکس
  1. محور شمال غرب خراسان
  • مسیر زنجان (قزوین، کرج، تهران، سمنان، شاهرود و نیشابور) – مشهد و بالعکس
  • مسیر قزوین (کرج، تهران، سمنان، شاهرود و نیشابور) – مشهد و بالعکس
  • مسیر همدان (ساوه، تهران، سمنان، شاهرود، نیشابور،) – مشهد و بالعکس
  1. محور جنوب شرق
  • مسیر تهران (محمدیه، کاشان، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند) – کرمان و بالعکس
  • مسیر تهران (محمدیه، کاشان، بادرود، اردکان، یزد، بافق، احمدآباد، خاتون‌آباد و سیرجان) – بندرعباس و بالعکس
  • مسیر تهران (محمدیه، کاشان، زواره، نائین، اردکان و میبد) – یزد و بالعکس

مزایای انتخاب قطار‌های بن ریل

خدمات جانبی ارائه شده در بن ریل لذت سفر هر مسافر را چندین برابر می‌کند. در واقع با خرید بلیت قطار بن ریل فقط یک بلیت نخریده‌اید، بلکه پکیجی کامل از خدمات متنوع این شرکت را تهیه کرده‌اید. در ادامه خلاصه‌ای از برخی خدمات فوق‌العاده و منحصر به فرد قطارهای بن ریل را بخوانید.

  • امکان رزرو آنلاین وعده‌های غذایی

شما می‌توانید در هنگام تهیه بلیط قطار بن ریل غذای خود را از منوی غذایی متنوع موجود در سایت انتخاب و رزرو نمایید.

  • سرویس میزبان اختصاصی

این سرویس رایگان به منظور کمک به مسافران سالمند و مادران همراه با کودک ایجاد شده است. میزبان مخصوص مسافر در ورودی ایستگاه راه آهن همسفرش را ملاقات می‌کند و در اموری همچون حمل بار و … به او کمک می‌کند.

  • صندلی کودک

اگر کودک زیر دو سال دارید، در سفر با قطارهای بن ریل از مهماندار صندلی مخصوص کودک درخواست کنید و دیگر نگران فرزند خود و ایمنی آن در قطار نباشید.

  • ترنسفر راه‌آهن

خدمت “تاکسی سیر و سفر” این امکان را در اختیار مسافر قرار می‌دهد که هنگام خرید بلیت قطار از سایت بن ریل، تا نهایتا دو روز قبل از حرکت، از محل خود و به مقصد ایستگاه راه‌آهن تهران، تاکسی رزرو کند.

  • سرویس رایگان مینی‌بوس

بن ریل برای همسفران VIP که به مشهد سفر می‌کنند سرویس رایگان مینی‌بوس به سمت حرم امام رضا (ع) در نظر گرفته است. شما می‌توانید در ابتدای سفر خود از مهماندار بخواهید که این سرویس را برای شما ثبت و رزرو کند.

  • کارت مترو

مسافران قطارهای بن ریل با مقصد تهران و مشهد می‌توانند همزمان با خرید اینترنتی بلیت قطار از سایت بن ریل، کارت مترو سفارش دهند و آن را در قطار تحویل بگیرند.

  • استقرار Wi-Fi در واگن ها و قابلیت انتخاب فیلم

در قطار‌های بن ریل سیستم وای فای آفلاین تعبیه شده است. مسافران می‌توانند با اتصال به این شبکه به آرشیو کاملی از فیلم‌های ایرانی، خارجی و موسیقی دسترسی داشته باشند.

  • کتابخانه

در تمام طول سفر با قطارهای بن ریل، یک کتابخانه همراه شماست. هر زمان که اراده کنید می‌توانید به رستوران قطار بروید، کتاب یا مجله دلخواهتان را از کتابخانه بردارید و مطالعه کنید.

  • کافه سرگرمی

بن ریل برای سرگرم شدن مسافران در طول مسیر، کافه سرگرمی واقع در رستوران قطار را در نظر گرفته است و انواع بازی‌های منچ و مارپله، شطرنج، فکر و بکر، جورچین و دوز را در آن تدارک دیده است. همچنین برای همسفران کوچک بن ریل، کارتون‌های جذاب و دفترچه‌ی نقاشی به همراه بسته‌ی مداد رنگی مهیا شده است.

  • واگن ویژه توان‌یابان

قطارهای بن ریل مجهز به واگن ویژه توانیابان می‌باشند. کوپه‌ها و سرویس بهداشتی این واگن‌ها طبق استانداردهای بین‌المللی مخصوص توانیابان طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو کوپه‌ی توانیابان کافیست با مرکز تماس شبانه روزی بن ریل به شماره 41468888-021 تماس بگیرید.

  • بسته خواب ویژه

بن ریل بسته یکبار خواب دراختیار تمام مسافران قرار می‌دهد تا خوابی آسوده داشته باشند. همچنین با استفاده از پاپوش‌هایی که در بسته بندی های زیبا و تهیه شده برای هر نفر در نظر گرفته شده است دیگر برای ورود و خروج از کوپه نیاز به پوشیدن کفش نیست.

غزال VIP، خاص‌ترین واگن بن ریل

لوکس‌ترین و در عین حال راحت‌ترین کوپه‌های بن ریل، کوپه‌های واقع در واگن‌های غزال VIP می‌باشند. مسافران واگن‌های وی آی پی بن ریل به محض آغاز سفرشان با نوشیدنی خوش‌آمدگویی پذیرایی می‌شوند. در تمامی این کوپه‌ها دو مانیتور جهت نمایش فیلم تعبیه شده است که مسافران در صورت نیاز می‌توانند از مهماندار هدفون نیز دریافت کنند. علاوه بر توزیع روزنامه در واگن‌های VIP بن ریل، در طول مسیر مسافران می‌توانند از کتاب‌های کتابخانه قطار نیز استفاده کنند. امتیاز ویژه‌ی این واگن‌ها، پذیرایی رایگان وعده‌های غذایی است که مسافران وی آی پی می‌توانند غذای خود را در کوپه و یا در صورت تمایل در رستوران قطار میل نمایند.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب