مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



دانلود فیلم تگزاس 2

درباره فیلم تگزاس 2

فیلم ها همیشه می توانند شروع خوبی برای تجربه یک لحظه بی نظیر در کنار خانواده، دوستان و عزیزانتان باشند و اگر ترجیح می دهید آخر هفته وقت خود را در سینما بگذرانید گزینه های زیادی در مقابل شماست و قطعا یکی از آن ها فیلم بلند و سینمایی تگزاس 2 می باشد، این فیلم نیز در حال نمایش در سینما های سراسر کشور است و همین طور داستان آن روند ادامه سری اولش را که در سال 1396 اکران شد را طی می کند.

روند فیلم داستان های کوتاه جالبی دارد که از همان ابتدا هیجان را در آن تجربه می کنید و رفته رفته به سمتی می رود که انگار باندی مخوف وارد داستان طنز ما می شود.

بازیگران این فیلم عبارتند از: سام درخشانی، مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، نادر سلیمانی، رضا ناجی، بهرنگ علوی. این فیلم در طول مدت اکران خود سر و صدای زیادی به پا کرده است و قطعا یکی از دلایل اصلی آن حضور بازیگر خارجی گابریلا پتری است که به ایفای نقش در سری دوم و داخل کشور پرداخته است، بخش اول این فیلم در اتمسر و کشوری دیگر طراحی و در نهایت فیلمبرداری شد.

اکران فیلم سینمایی تگزاس 2

فیلم از ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ جایگزین اکران رحمان 1400 شد که حاشیه بسیار داشت. بخش هایی از این فیلم نیز به زبان پرتغالی ضبط شده است و در کل فیلم می تواند یکی از جالب ترین تجربه ها برای تماشای یک داستان فانتزی باشد.

داستان فیلم تگزاس 2

روند داستان ادامه قسمت قبلی است، جایی که ساسان (سام درخشانی) در کشور برزیل زندگی می کند و دوستش (پژمان جمشیدی) به نام بهرام سعی دارد به این کشور مهاجرت کند و بر اساس قوانین کشور برزیل برای این که بتواند این کار را آسان تر انجام دهد سرپرستی کودکی را بر عهده می گیرد.

بهرام با مادر این کودک به نام لارا آشنا می شود و در ازای این معامله قرار است پول زیادی به ساسان بپردازد، آن ها در اثر یک سری اتفاقات در سری نخست در برزیل تحت تعقیب قرار خواهند گرفت. در بخش متصل به داستان سری دوم این فیلم آن ها از گنگستری برزیلی می گریزند و سعی در فرار از این شخصیت منفی دارند و برای این کار به کشور ایران سفر می کنند. اما سفر آن ها پس از مدتی با ورودشان به تهران با داستان های متفاوت تری روبرو می شود.

این دو دوست متوجه یک نسبت فامیل جدید می شوند، در نبودشان پدر بهرام، بابک با بازیگری مهدی هاشمی با مادر ساسان سوری (ژاله صامتی) ازدواج کرده و حالا آن ها زن و شوهر بوده و این دو دوست نیز برادر شناخته می شوند.

بهرام که در سری قبل برنده پول هنگفتی در یک قرعه کشی پوشک بچه شده بود، سعی در ورود دلار ها به ایران دارد و البته این کار را به اشتباه انجام می دهد و مبلغ کامل پول در چمدان دیگری جابجا خواهد شد و آن ها در حال حاضر در بدترین وضعیت مالی ممکن قرار دارند، گنگستر بزرک کارلوس نیز برای رسیدن به حق خود به ایران سفر کرده است و درگیری های زیادی بین این کاراکتر ها رخ می دهد و داستان فیلم در کنار طنز بی نظیر خود، هیجان زیادی را نیز به شما منتقل خواهد کرد.

هر لحظه باید منتظر یک برخورد و درگیری باشید. جایی که حتی گذشت زمان احساس نمی شود.

فروش بالای فیلم تگزاس 2 در گیشه

کارگردانی این فیلم : مسعود اطیابی و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده سید ابراهیم عامریان می باشد.

این فیلم سینمایی کمدی در بسیاری از سینماهای کشور و استان تهران از جمله: سینما ایران، پردیس سینمایی کوروش، پردیس مال ایران، پردیس سینما آزادی، پردیس سینمایی مگامال و… در حال نمایش است.

همچنین امکان تهیه بلیط این فیلم به صورت اینترنتی نیز وجود دارد و در سانس های مختلف نیز امکان تماشای این فیلم برای علاقه مندان به سینما وجود دارد.

این فیلم پرفروش موفق به شکستن رکورد های متعدد در بدو ورود خود به گیشه سینمایی شده است و در حال حاضر نیز این روند رو به رشد را ادامه می دهد و باید منتظر بمانیم، آیا می تواند تبدیل به پرفروش ترین فیلم سینمایی شود یا هنوز با این عنوان فاصله زیادی دارد.

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب