مرجع قالب های کودک و نوجوان

www.niniskin.com

لوگو اسپانسر



آرامش با کالای خواب مرغوب ریکو

از سال 1391 که با عنوان “تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی”  نام‌گذاری شد، خرید از برندهای داخلی و معتبر به یکی از دغدغه‌های ما ایرانی‌ها تبدیل گردید. تا قبل از آن، خرید از برندهای خارجی چه در زمینه‌ی لوازم منزل و چه پوشاک و خوراک، برایمان الویت داشت و معدود برندهای ایرانی بودند که با کیفیت نسبی خود می‌توانستند در حد رقابت با برندهای خارجی وارداتی، تولید و به بازار عرضه شوند.

اکنون پس از گذشت چند سال از حمایت عمومی که از تولیدکنندگان داخلی شد، دیدگاه عموم مردم نسبت به تولیدات داخل کشور تغییر یافته و در این میان، رقابت بین تولیدکنندگان داخلی نیز افزایش یافته است؛ تا جایی که استفاده از تکنولوژی‌های جدید و مواد اولیه مرغوب مزیت شناخته می‌شود. این تنها دو مورد از مزایای رقابتی است که به مراحل پیش از تولید مربوط می‌شود. در نظر داشته باشید که پس از تولید نیز نحوه‌ی عرضه‌ی تولیدات و محصولات به بازار، روش‌های جذب مشتری و فروش آنها، خدمات پس از فروش و … نیز در جذب و حفظ مشتری ایرانی تا چه حد تاثیرگذارند.

تولیدکنندگان موفق ایرانی می‌دانند که مشتری ایرانی تا پیش از این، از برندها و کالاهای خارجی مصرف می‌کرده‌اند، پس سطح توقع بالایی دارد. بنابراین، بهترین‌ها را به‌کار می‌گیرد تا توجه متقاضیان ایرانی را جلب نماید.

گروه صنعتی ریکو | تولیدکننده‌ی انواع کالای خواب در ایران

گروه صنعتی ریکو، یکی از همان شرکت‌های موفق ایرانی است که نیاز جامعه را در زمینه‌ی کالای خواب به خوبی شناسایی کرده و کالای خواب درخور سلیقه‌ی یک ایرانی و البته با کیفیت جهانی ارائه می‌نماید.

قیمت از تولید به مصرف، تولید تشک خواب مناسب برای انواع سنین و متناسب با بدن انسان و ارسال رایگان کالای خواب به تمام نقاط ایران از ویژگی‌های شرکت ریکو است.

نکته‌ای که پیشتر در خصوص گروه صنعتی ریکو ذکر شد، این است که با استفاده از مواد مرغوب و کیفیتی مناسب، محصولی شایسته‌ی رقابت با بازارهای داخلی و خارجی تولید می‌کند.

محصولات و خدمات شرکت کالای خواب ریکو

گروه صنعتی ریکو، تولیدکننده‌ی تشک خواب، تشک خواب طبی، سرویس تختخواب، بالش خواب، تشک و بالش مهمان، سرویس روتختی عروس، سرویس حوله عروس و داماد، محافظ تشک خواب ضد آب، سرویس اکسسوری بهداشتی، سرویس آشپزخانه و … با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد.

در کالای خواب و تشک خواب طبی شرکت ریکو، از پارچه‌های ضد باکتری و فنرهای قوی با درصد کربن بالا، محصول کشور ترکیه استفاده شده است. کالای خوابی که توسط گروه صنعتی ریکو طراحی و تولید می شود، از بهترین تشک های خواب طبی در بازار هستند که از مرغوب‌ترین مواد تولید می گردند.

کالای خواب و تشک خواب طبی شرکت ریکو متشکل از لایه‌ها و طبقات متعددی است که هر یک دارای ویژگی‌های خاصی هستند:

پارچه‌ تشک خواب طبی

پارچه‌های استفاده شده در تشک خواب طبی شرکت ریکو، دارای الیاف گردباف و ضدباکتری هستند که در کشور ترکیه تولید می‌شوند. پارچه‌های ذکر شده دارای لطافت خاصی است که حس خوابیدن بر روی تشک خواب طبی ریکو را دوچندا ن می‌کند.

الیاف پلی ‌استر در تشک خواب مناسب

الیافی که در کالای خواب شرکت ریکو استفاده می‌شود، به‌گونه‌ای طراحی شده است که جریان هوا در تشک خواب طبی را متوقف نکند. از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های اروپایی برای دوخت این الیاف به پارچه‌ی سطح تشک خواب طبی بهره گرفته شده است.

لایه ‌های اسفنجی کالای خواب

اسفنج‌هایی که در کالای خواب و تشک ریکو استفاده می‌شود، دارای خلوص بالای مواد تشکیل‌دهنده، طول عمر قابل قبول و انعطاف‌پذیری بالاست که براساس آناتومی بدن انسان طراحی شده است.

لازم است ذکر کنیم که درجه‌ی خلوص مواد اولیه‌ی اسفنج در کالای خواب و عدم استفاده از ناخالصی در آن به میزان تجاری سازی یک کالای خواب بستگی دارد. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ی تشک خواب مناسب و طبی از این مورد جهت ارزان نمودن قیمت اسفنج استفاده می‌کنند که متاسفانه اخلاقی نیست.

فنر استفاده ‌شده در تشک خواب طبی

 در کالای خواب شرکت ریکو به خصوص تشک خواب طبی، از دو نوع فنر استفاده می‌شود: فنرهای متصل و فنرهای منفصل

هر دو نوع فنر، درصد کربن بالایی دارند و از کشور ترکیه وارد می‌شوند؛ استفاده از چنین فنرهایی سبب استحکام بیشتر در اسکلت یک تشک خواب طبی می‌شود.

منبع :  اقتصاد آنلاین

ژل مموری فوم تشک خواب مناسب

مموری فوم، نوعی از فوم است که در صنعت کالای خواب استفاده می‌شود و به علت دارا بودن ساختار سلولی باز، خواص قالب‌پذیری بالا و تحمل فشار بالایی دارد. استفاده از نوع مرغوب این نوع از فوم در کالای خواب، سبب می‌گردد تا هنگام خوابیدن بر روی تشک، عضلات کمر انسان فرصت آزاد شدن و استراحت پیدا کنند.

ژل مموری نوعی تکنولوژی پیشرفته‌تری از مموری فوم است که در تشک‌های خواب ریکو استفاده می‌شود و از مرغوب‌ترین تولیدات کشورهای اروپایی است که دارای طول عمر بیشتری هستند.

لاتکس تشک خواب

لایه‌ی لاتکسی (Latex) که در تشک خوای استفاده می‌شود، جزو جدیدترین فناوری‌های یک کالای خواب است و شرکت‌های تولیدکننده‌ی آن در جهان، بسیار بسیار اندک هستند.

لاتکس استفاده شده در یک کالای خواب از موارد کاملا ارگانیک (طبیعی) ساخته می‌شود و به همین خاطر سازگاری بهتر و بیشتری با بدن انسان دارد.

اگر هنوز برای خرید تشک خواب و طبی اقدام نکرده‌اید، پس از خواندن این مطلب درخواهید یافت که یک تشک طبی یا کالای خواب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا مطابق با سلیقه‌ی شما ایرانیان باشد!

گزارش اشکال
آموزش تعویض قالب